logo
logo
logo

КОЛКУ К-15 ЌЕ ДОБИЕТЕ ГОДИНАВА - Сумата не е иста за сите

Vecer | 08.10.2026

КОЛКУ К-15 ЌЕ ДОБИЕТЕ ГОДИНАВА - Сумата не е иста за сите

Работодавачите имаат рок до 31 декември да го исплатат надоместокот за годишен одмор, познат како К-15.

Во приватниот сектор, ова право се однесува на работниците кои биле вработени кај истиот работодавач најмалку шест месеци во текот на календарската година.

Износот на К-15 не е фиксен. Тој се пресметува врз основа на просечната нето-плата од последните три месеци и, според Општиот колективен договор за приватниот сектор, мора да изнесува најмалку 40% од таа основица.

Врз основа на најновите достапни податоци, индикативниот минимум за 2026 година изнесува приближно 19.560 денари (бруто), иако точниот износ варира во зависност од тоа кога е донесена одлуката за исплата.

Во одредени случаи, компаниите што се соочуваат со финансиски тешкотии можат да одредат понизок износ, но само во согласност со процедурите утврдени во колективниот договор.

За јавниот сектор важат посебни правила, дефинирани со соодветниот колективен договор и буџетските одлуки.

© Vecer.mk, правата за текстот се на редакцијата

Најчитани во последни 7 дена

logo

Vecer.mk е прв македонски информативен портал, основан во 2004 година.

2004-2026 © Вечер, сите права задржани

Сите содржини и објави на vecer.mk се авторско право на редакцијата. Делумно или целосно преземање не е дозволено.

Develop & Design MAKSMEDIA LTD Skopje Copyright © 2004-2026. Vecer.mk