Заборавете на плaстиканерот MINI, тренд иконата SMART #5 ДОАЃА КАКО ВИСТИНСКИ SUV
Vecer | 25.03.2025
Постојат модели на автомобили кои се тренд икони по својата историја, дизајн, атрактивност и стил како Форд Мустанг, некогашната Буба на Фолксваген, Фиат 500 или Смарт на Мерцедес.
Од сите нив се чини најголем пад на автентичната атрактивност и стил загуби Мини на БМЊ кој денес се продава за 45-50.000 евра и внатрешнот со најефтина пластика каква се вградува уште само во камионите и тракторите што е навреда и за купувачот кој треба да ја плати цената и за стилот на Мини кој е упропастен. Но, Фиат 500 и Смарт постојано напредуваат.
Најголемиот и најсестран модел од брендот Smart наскоро доаѓа во Европа, а објавени се и првите цени. Во Германија, овој електричен SUV ќе чини најмалку 45.900 евра, а најопремената верзија ќе чини дури 56.900 евра.
Брендот Smart е германско-кинеска сопственост уште од 2019 година, Mercedes-Benz AG и Zhejiang Geely Holding Group стојат зад производтсвото на овој автомобил..
Брендот за автомобили Smart направи пресврт од многу мали градски автомобили кон најпопуларните - градски компактни теренци. Овој пресврт ќе биде заокружен со почетокот на продажбата на паметниот модел #5, првиот премиум целосно електричен теренец од средна големина, наменет пред се за европскиот пазар.
Моделот официјално беше претставен минатата година, а нарачката во Германија ќе се отвори за точно еден месец, на 24 април, додека на другите европски пазари ќе пристигне во вториот и третиот квартал од оваа година.
Smart #5 е веќе трет целосно електричен модел на брендот лансиран во Европа во изминатите три години, по моделите #1 и #3. За разлика од нив, кои исто така малку пораснаа од паметните телефони од изминатите години, моделот #5 ќе им понуди уште повеќе простор и разновидност на своите сопственици.
Почетниот модел, паметниот #5 Pro, се заснова на батерија LFP од 76 kWh, а потоа, сите други варијанти имаат NMC батерија од 100 kWh. Со новата технологија од 800 волти, максималниот проценет опсег според WLTP ќе биде 590 километри. Највисоката поддржана моќност на полнење е 400 kW, која може да ги наполни батериите од 10% до 80% за само 18 минути.
Посебна верзија е теренскиот паметен #5 Pulse, создаден за тежок терен, со двојни електрични мотори и погон на сите тркала, опремен со двоен широк OLED екран во кабината и топлинска пумпа, која се повеќе го наоѓа својот пат во главните модели. Врвот на гамата ќе биде смарт #5 Summit Edition, исто така со погон на сите тркала, но и со додатоци како што се покривна платформа со скала, шипка за влечење и специјални комбинации на бои „off-road“.
Динамично возење во моделите Pulse линија и Summit Edition може да се постигне во пет режими на возење (адаптивно, песок, снег, кал, карпи), во кои се прилагодува висината на суспензијата. И двата модели забрзуваат од 0 до 100 km/h за 4,9 секунди. Патем, во моделот #5, Smart порасна на значителни 4.695 mm со меѓуоскино растојание од 2.900 mm.
Динамично возење во моделите Pulse линија и Summit Edition може да се постигне во пет режими на возење (адаптивно, песок, снег, кал, карпи), во кои се прилагодува висината на суспензијата. И двата модели забрзуваат од 0 до 100 km/h за 4,9 секунди. Патем, во моделот #5, Smart порасна на значителни 4.695 mm со меѓуоскино растојание од 2.900 mm.
Постојат модели на автомобили кои се тренд икони по својата историја, дизајн, атрактивност и стил како Форд Мустанг, некогашната Буба на Фолксваген, Фиат 500 или Смарт на Мерцедес.
Од сите нив се чини најголем пад на автентичната атрактивност и стил загуби Мини на БМЊ кој денес се продава за 45-50.000 евра и внатрешнот со најефтина пластика каква се вградува уште само во камионите и тракторите што е навреда и за купувачот кој треба да ја плати цената и за стилот на Мини кој е упропастен. Но, Фиат 500 и Смарт постојано напредуваат.
Најголемиот и најсестран модел од брендот Smart наскоро доаѓа во Европа, а објавени се и првите цени. Во Германија, овој електричен SUV ќе чини најмалку 45.900 евра, а најопремената верзија ќе чини дури 56.900 евра.
Брендот Smart е германско-кинеска сопственост уште од 2019 година, Mercedes-Benz AG и Zhejiang Geely Holding Group стојат зад производтсвото на овој автомобил..
Брендот за автомобили Smart направи пресврт од многу мали градски автомобили кон најпопуларните - градски компактни теренци. Овој пресврт ќе биде заокружен со почетокот на продажбата на паметниот модел #5, првиот премиум целосно електричен теренец од средна големина, наменет пред се за европскиот пазар.
Моделот официјално беше претставен минатата година, а нарачката во Германија ќе се отвори за точно еден месец, на 24 април, додека на другите европски пазари ќе пристигне во вториот и третиот квартал од оваа година.
Smart #5 е веќе трет целосно електричен модел на брендот лансиран во Европа во изминатите три години, по моделите #1 и #3. За разлика од нив, кои исто така малку пораснаа од паметните телефони од изминатите години, моделот #5 ќе им понуди уште повеќе простор и разновидност на своите сопственици.
Почетниот модел, паметниот #5 Pro, се заснова на батерија LFP од 76 kWh, а потоа, сите други варијанти имаат NMC батерија од 100 kWh. Со новата технологија од 800 волти, максималниот проценет опсег според WLTP ќе биде 590 километри. Највисоката поддржана моќност на полнење е 400 kW, која може да ги наполни батериите од 10% до 80% за само 18 минути.
Посебна верзија е теренскиот паметен #5 Pulse, создаден за тежок терен, со двојни електрични мотори и погон на сите тркала, опремен со двоен широк OLED екран во кабината и топлинска пумпа, која се повеќе го наоѓа својот пат во главните модели. Врвот на гамата ќе биде смарт #5 Summit Edition, исто така со погон на сите тркала, но и со додатоци како што се покривна платформа со скала, шипка за влечење и специјални комбинации на бои „off-road“.
Динамично возење во моделите Pulse линија и Summit Edition може да се постигне во пет режими на возење (адаптивно, песок, снег, кал, карпи), во кои се прилагодува висината на суспензијата. И двата модели забрзуваат од 0 до 100 km/h за 4,9 секунди. Патем, во моделот #5, Smart порасна на значителни 4.695 mm со меѓуоскино растојание од 2.900 mm.
Динамично возење во моделите Pulse линија и Summit Edition може да се постигне во пет режими на возење (адаптивно, песок, снег, кал, карпи), во кои се прилагодува висината на суспензијата. И двата модели забрзуваат од 0 до 100 km/h за 4,9 секунди. Патем, во моделот #5, Smart порасна на значителни 4.695 mm со меѓуоскино растојание од 2.900 mm.
Динамично возење во моделите Pulse линија и Summit Edition може да се постигне во пет режими на возење (адаптивно, песок, снег, кал, карпи), во кои се прилагодува висината на суспензијата. И двата модели забрзуваат од 0 до 100 km/h за 4,9 секунди. Патем, во моделот #5, Smart порасна на значителни 4.695 mm со меѓуоскино растојание од 2.900 mm.
Динамично возење во моделите Pulse линија и Summit Edition може да се постигне во пет режими на возење (адаптивно, песок, снег, кал, карпи), во кои се прилагодува висината на суспензијата. И двата модели забрзуваат од 0 до 100 km/h за 4,9 секунди. Патем, во моделот #5, Smart порасна на значителни 4.695 mm со меѓуоскино растојание од 2.900 mm.