Авторката Брижит Хаацинт на својот профил на LinkedIn објави список со 10 особини од кои, според нејзиното мислење, секој лош шеф има барем по една.

„Мојот поранешен менаџер еднаш ми рече:„ Ако потонам, ќе те повлечам со мене “. “Таа го рече тоа заради лош квартален резултат. Оттогаш не и обрнував внимание. Тешко е да се одржи вашата страст за работа жива откако вашиот шеф ќе се спушти толку многу во вашите очи, и состојбата потоа може само да се влоши”, напиша таа.

Нејзината објава наскоро стана вирална на социјалните мрежи, а многумина препознале некои од нивните шефови на списокот на Брижит.

Еве ја нејзината црна листа за лошите навики на лошите шефови:

1. Не дава простор за креативност на другите

Најголемиот непријател на креативноста и иновативноста на работното место. Ја уништува довербата, а вработените се чувствуваат тесно и како некој да ги гуши. Ако веќе сте ангажирале некого, оставете го да си ја заврши својата работа.

2. Ги лови и потенцира грешките на вработените

Ова е добро позната ситуација кога шефот повеќе се фокусира на слабостите на работникот отколку на неговите јаки страни. Тие веројатно водат список со сите грешки што ги прават вработените. Слично на тоа, таквите луѓе никогаш не вработуваат попаметно од себе затоа што сакаат да ја задржат својата позиција.

3. Избор на миленик

Вработуваат и туркаат погрешни луѓе, оние од нивните кругови. Тие секогаш ги наградуваат истите вработени. Ако некој од нивните подредени им се спротивстави, тие веднаш добиваат стигма на лош тимски играч.

4. Придавање туѓи заслуги на самиот себе

Лошите шефови ќе сторат апсолутно сè за да се претстават себеси добри и успешни, па затоа ќе ги украдат туѓите добри идеи и ќе ги претстават како да се нивни. Себепромовирањето е нивниот главен приоритет.

5. Давање лажни ветувања

Тие ќе ветат дека ќе го убедат работникот да прифати работа или задача. Скоро никогаш не го исполнуваат ветувањето.

6. Не ве слушаат што зборувате

Или тие не ве слушаат или сакаат само да слушнат добри вести и потврдни одговори, нема трето. Тие лично ја разбираат разликата во мислењето, па затоа внимателните вработени брзо дознаваат дека ваквите мислења не треба да се искажуваат.

7. Не ги брани своите вработени

Тие ги обвинуваат своите вработени за сè што е лошо. Многу е демотивирачки да се работи за шеф кој не стои зад неговиот тим, а подредените се чувствуваат многу несигурно во тој случај.

8. Преголеми очекувања 

Не го слават успехот, сметаат дека тоа е губење време. Ништо никогаш не е доволно добро за нив. Не се грижат за вработените и им доделуваат премногу обврски, задачи и работни места после што редовно следуваат грешки на вработените поради преоптеретеност.

9. Дивеат кога работите не одат како што сакаат

Имаат мала емоционална интелигенција и вработените сфаќаат дека мораат да се оддалечат од нив кога не се добро расположени. Тие ги навредуваат работниците и честопати ги расплакуваат. Се потпираат на страв и заплашување, а вработените избираат зборови пред нив.

10. Не можам да ја сокријам сопствената неспособност

Ја пренесуваат својата работа на подредените кои потоа обврските ги решаваат како свои. Тие ја разбираат својата позиција како нешто што се зема здраво за готово, а не како нешто што треба да се заслужи. Тие не знаат како да дадат јасни упатства или коментари.