Пешачењето е идеален начин за рекреација бидејќи бара само добра волја. И лекарите посочуваат дека во зима е особено важно да пешачите што е можно повеќе.

„Има безброј придобивки од пешачењето, од промена на пејзажи до сончева светлина и свеж воздух“, вели д-р Седрик Брајант.

Пешачењето помага при слабеење

Министерството за здравство на САД препорачува возрасните да имаат аеробни вежби со умерен интензитет од 150 до 300 минути неделно, што е генерално еквивалентно на брзо одење од најмалку 30 минути, пет дена во неделата.

Ова ќе ви помогне да ја задржите тековната тежина; сепак, ако сте заинтересирани да изгубите тежина, експертите велат дека можеби ќе треба подолго и побрзо да пешачите. Брајант верува дека прошетка од 45 до 60 минути – дури и ако е поделена на два помали сегменти, може да ги зголеми шансите за слабеење.

Ги проширува белите дробови и го нормализира шеќерот во крвта

Пешачењето на нашите бели дробови им овозможува да проследат повеќе кислород во другите органи, како и да исфрлат некои токсини штетни за организмот за време на дишењето. Ова истовремено ги зајакнува здравјето и функцијата на белите дробови.

Ако сакате да го одржувате нивото на шеќер во крвта, добро е да усвоите редовна навика за пешачење. Студиите покажаа дека тоа е подобро за спречување на дијабетес отколку трчањето. Луѓето кои пешачат имаат дури шест пати подобро ниво на шеќер во крвта од оние кои трчаат.

Добро и за психата

Покрај придобивките од физичкото здравје, тоа е добро и за менталното здравје.

„Пешачењето на отворено и престојот во природа ви овозможуваат да се декомпресирате, да разберете што се случува и да пренасочите“, вели ортопедот Марк Слабо.

Докторите исто така советуваат дека е добро да пешачите со блиски  дружењето е исто толку важно за вашето ментално здравје.