Гугл, Фејсбук и Амазон се брендовите чии имиња најчесто се користат во фишинг напади, а нивните корисници се најчеста цел на кражба на акредитиви во 2024 година, покажуваат најновите истражувања.
Фишинг нападите се вид на интернет измама во која потенцијалните жртви се „ловат риба“ со цел да се украде идентитет или податоци.
Сајбер-криминалците, исто така, во голема мера се фокусираат на ингеренциите и податоците на другите брендови, при што бројот на напади оваа година се зголеми за речиси 1,5 пати во споредба со претходната година објави.
После тоа, имаше околу 3,7 милиони обиди да се украдат податоците на корисниците на Facebook, додека Amazon е трет, со приближно три милиони обиди.
Компаниите Мајкрософт и ДХЛ го зазедоа четвртото и петтото место со 2,8 милиони и 2,6 милиони обиди.
Пејпал, Мастеркард, Ејплс, Нетфликс и Инстаграм се меѓу првите 10 најтаргетирани брендови во 2024 година.
Експертите го припишуваат порастот на нападите на зголемување на лажните активности, наместо на намалувањето на вниманието на корисниците, бидејќи сајбер-криминалците стануваат поагресивни во потрагата по податоци и пари на корисниците, додаваат тие.
© Vecer.mk, правата за текстот се на редакцијата