Дописникот кој бил застрелан и парализиран од Ал Каеда во Саудиска Арабија во 2004 година ја критикуваше ЛОТ Полиш ерлајнс и вети дека никогаш повеќе нема да лета со нив. Пред камерите на неговата матична компанија Би-Би-Си проговори за, како што рече, „нехуманиот“ пристап на авиокомпанијата, повикувајќи ги веднаш да го „решат“.
- Леле. Годината е 2024 година и морав да ползам по подот на оваа полска авиокомпанија ЛОТ за да стигнам до тоалетот на враќање од Варшава бидејќи „немав инвалидска количка. Тоа било политика на авиокомпанијата“. Ако сте инвалиди и не можете да одите, ова е дискриминаторско - напиша тој покрај фотографијата од „настанот“, а потоа додаде во следната објава:
- Да бидам фер, кабинскиот екипаж беше од помош и се извини колку што можеше. Не се тие виновни, туку авиокомпанијата. Нема да летам повторно со нив додека не се приклучат на 21 век.
Тој оваа постапка ја оцени како „нехумана“додека зборуваше за Би-Би-Си, пренесе Дејли Меил.
- Невидено е кога станува збор за патување со авион на полската авиокомпанија со која патував синоќа од Варшава до Лондон да нема количка за да помине низ авионот. Им реков: „Па, како очекувате да одам во тоалет?“, а тие ми одговорија: „Можеме да ви помогнеме“. Па, не баш, затоа што ако некој ве одвлече во тоалет, тоа е премногу тешко. Морав да ползам на грб по подот - кој не беше особено чист.
It’s happened again. Stuck on an empty plane at Heathrow airport long after everyone else is off - ‘no staff to get my wheelchair off the plane’. I am SO disappointed with @HeathrowAirport as disabled passengers are once again apparently the lowest priority. pic.twitter.com/yzgHOynZDn
— Frank Gardner (@FrankRGardner) May 15, 2022
Како што истакнува, кабинскиот екипаж бил многу засрамен и бил од помош колку што можел, а една стјуардеса дури и го кренала на нозе.
- Но, поентата е луѓе, дека не е тешко да се има количка за премин во авионот. Овие работи се преклопуваат до големина на количка, ако не и помала, и се вклопуваат во шкафче или плакар - заклучува новинарот.
Многумина ја понудија својата поддршка по инцидентот, истовремено изразувајќи вознемиреност од политиката на авиокомпанијата. И тогаш самата компанија објави дека ѝ е „многу жал“ за „маката“ на Гарднер.
Тие инсистирале на MailOnline дека авиокомпанијата дозволува инвалидски колички во авионот - но само на летови на долги релации, иако тие истражуваат дали ова може да се прошири и на патувањата на кратки релации.
- Длабоко жалиме за вознемирувачкото искуство на Френк Гарднер за време на неговиот неодамнешен лет со нас. Искрено се извинуваме за непријатностите предизвикани од недостатокот на инвалидска количка. Инвалидските колички во моментов се достапни на нашите авиони Dreamliner. Сепак, поради ограничениот простор, нашата флота за кратки дестинации сè уште го нема овој капацитет. Ја разбираме важноста на пристапноста и активно тестираме решенија за опремување на нашите авиони на кратки дестинации со инвалидски колички во блиска иднина. Како што е споменато на нашата веб-страница, за летови на долги релации нудиме инвалидски колички за да им помогнеме на патниците да се движат низ кабината. Дополнително, нашиот персонал на земја е секогаш подготвен да им помогне на патниците од пријавување до качување и од авион до делот за подигање на багажот. Длабоко жалиме за непријатностите што Гарднер ги доживеа и искрено се извинуваме за вознемиреноста што ја предизвика. Посветени сме на подобрување на нашите услуги за да се осигураме дека сите патници имаат удобно и достоинствено патување - соопштија од авиокомпанијата.
© Vecer.mk, правата за текстот се на редакцијата