Adidas Originals ја претстави својата втора колекција облека за домашни миленици, достапна ексклузивно во Кина.
По успехот на првата серија, новата колекција ја комбинира препознатливата спортска естетика на брендот со разиграни дизајни прилагодени за мачки и кучиња.
Со ова издание, Адидас ја продолжува темата за претворање на домашните миленици во стилски икони на улична облека. Колекцијата се состои од елегантни ветровки, тесни елеци и тренерки во препознатливиот стил на adidas Originals. Секое парче е украсено со познатиот мотив „Три ленти“ и логото на детелината, давајќи им на домашните миленици подеднакво софистициран изглед како и нивните сопственици.
Дизајните вклучуваат и материјали отпорни на временски услови, рефлектирачки детали и патенти или копчиња за полесно облекување.
На промотивните фотографии, домашните миленици може да се видат во класични комбинации на adidas, со слоганот „Originals“, што ѝ дава на колекцијата хумористичен, но и моден тон. Иако линијата моментално е достапна само во Кина, таа го истакнува растечкиот интерес на брендот за лајфстајл модели кои ги надминуваат границите на човечката мода.
Новата колекција за миленичиња adidas Originals е веќе достапна преку одбрани канали на adidas во Кина и партнерски продавници.
© Vecer.mk, правата за текстот се на редакцијата