Неколку ланци за брза храна успеаа да воспостават лојална и верна база на фанови низ целиот свет, а еден од нив е американскиот Тако Бел.
Затоа, на годишнината од започнувањето на програмата „Награди на Тако Бел“, компанијата одлучи да им се оддолжи на клиентите со стил - со една година бесплатни такоси.
Компанијата им дозволи на сите корисници кои се запишани во наградната програма на компанијата да го скенираат бар -кодот на нивната сметка од секое купување во апликацијата Тако Бел, а потоа добиваа влезен код за да освојат бесплатни такоси за целата година.
Наградата е наменета за 100 случајно избрани корисници.
Компанијата вели дека продажбата преку апликацијата е зголемена за 90% од лансирањето на програмата минатата година, при што регистрацијата на нови членови е зголемена за пет пати во споредба со јули 2020 година.
Причината зошто компанијата постигна таков успех со својата примена делумно се должи на фактот дека членовите можат да пристапат до одредени ставки од менито што повеќе не се достапни во продавницата.