Најмалку 270 лица загинаа во несреќата, пишува Би-Би-Си.
Боингот 787-8 Дримлајнер, на летот AI171, се урна помалку од една минута по полетувањето, удирајќи се во густо населена област во близина на аеродром во западна Индија. Од 242 патници, само едно лице преживеа. Ова е една од најсмртоносните несреќи во историјата на индиската цивилна авијација.
Црните кутии пронајдени на покривот и во остатоците
Истражителите ги пронајдоа обете црни кутии, т.е. снимачи на податоци за летот и снимачи на гласови во пилотската кабина, на 13 и 16 јуни, едната на покривот на куќа, а другата меѓу остатоците од авионот. Сега е потврдено дека податоците се успешно преземени.
Според соопштението од министерството, тим предводен од Одделот за истрага на воздушни несреќи на Индија (AAIB), со помош на Националниот одбор за безбедност на сообраќајот на САД (NTSB), започнал со анализа на податоците. „Во тек е анализа на снимачот на глас во кабината (CVR) и снимачот на податоци за летот (FDR). Целта е да се реконструира низата настани што довеле до несреќата и да се утврди причината, со цел да се подобри безбедноста во воздушниот сообраќај“, се вели во соопштението на министерството.
Сомнежи за доцнење
Иако преземањето на податоците е важен чекор во истрагата, некои експерти изразија загриженост за речиси двенеделното доцнење во пристапот до црните кутии, нарекувајќи го невообичаено во толку сериозни случаи. Претседателката на NTSB, Џенифер Хоменди, за Ројтерс изјави дека се надева дека индиската влада наскоро ќе ги објави наодите.
„Заради безбедноста на воздухопловството и јавната свест, се надеваме дека наодите ќе бидат објавени што е можно поскоро“, рече Хоменди. Таа додаде дека американскиот тим во Индија има одлична соработка со тамошните власти и AAIB.
Летот траел помалку од 40 секунди
Летот AI171 полетал во 13:39 часот по локално време, а неколку секунди подоцна пилотот упатил повик за опасност, што се покажало како последна радио комуникација од пилотската кабина. Потоа авионот се урнал во густо населена област, предизвикувајќи голема штета на земјата и голема трагедија.
Авионот го управувале капетанот Сумит Сабхарвал и копилотот Клајв Кундар. Според досега достапните информации, авионот бил во воздух само 37 секунди. Комбинираните податоци од црните кутии, кои вклучуваат технички параметри на летот, како што се позициите на контролната површина, моќноста на моторот, протокот на гориво, како и снимките од пилотската кабина, треба да дадат дефинитивни одговори за причината за несреќата.
© Vecer.mk, правата за текстот се на редакцијата