Иако е малку познат надвор од Азија, JD.com генерира годишен приход од речиси 160 милијарди долари.
Претставува голема експанзија на британскиот пазар за глобалниот малопродажен гигант, кој има околу 600 милиони клиенти годишно ширум светот и вработува речиси 700.000 луѓе.
Ричард Киангдонг Лиу, основачот и претседател на компанијата, е еден од најбогатите луѓе во Кина, со проценето богатство од повеќе од 6 милијарди долари.
Компанијата веќе започна да ангажира експерти од британските трговски синџири како што се Tesco, Lidl и Amazon, а тест верзијата на веб-страницата Joybuy веќе е во живо. Официјалното лансирање се очекува до крајот на 2025 година.
Joybuy моментално нуди широк избор на прехранбени и електронски производи, со посебен фокус на увезените азиски производи, но и познатите западни брендови. Иако сè уште нема понудени свежи производи, JD.com планира локално да го набави најголемиот дел од својата палета.
Пристигнувањето на JD.com доаѓа во време кога кинеските компании бараат нови пазари поради трговската војна со САД. Во Британија, Joybuy би можел да ја пополни празнината во евтиниот онлајн сегмент, каде што конкурентите како Aldi и Lidl не нудат онлајн продажба.
Аналитичарите истакнуваат дека, иако има простор на пазарот, мнозинството британски купувачи сè уште претпочитаат продавници од тули и малтер. Сепак, JD.com верува во неговата предност: брзина на испорака и фокусирање на квалитетот по ниски цени, пишува британски Телеграф.
Претставниците на компанијата најавуваат дека европската стратегија ќе го следи успешниот кинески модел - „Квалитетни производи по одлични цени, со брза и сигурна испорака“.
© Vecer.mk, правата за текстот се на редакцијата