Луис Хамилтон и Чарлс Леклер, возачи на Ферари, се соочуваат со одредени тешкотии.
Новата спецификација на задните крила на Ферари за трката во Саудиска Арабија носи промени во главниот профил, вратичката и новиот дизајн „крило на гредата“ во споредба со оној што се користеше минатиот викенд во Бахреин.
Во суштина, тоа се промени кои се строго прилагодени на спецификите на патеката во Џеда, што бара минимален потисок и максимална аеродинамичка ефикасност – односно што е можно помал воздушен отпор.
Сепак, важно е да се истакне дека овие надградби имаат директна врска со користењето на минималните висини на возење за да се зголеми потисокот што го генерира автомобилот.
Потисокот создаден од нискиот притисок под автомобилот е практично „бесплатен“ бидејќи не создава големи количини на отпор, така што помалата висина на возење на мазна патека како Џеда е логичен избор за максимални перформанси.
Ова му овозможува на Ферари да ја спушти висината на возење до крајност, развојна насока за болидот SF-25, но што во претходните трки се покажа како премногу екстремно, создавајќи тесна работна средина за Луис Хамилтон и Чарлс Леклер. Хамилтон успеа да ги најде перформансите на болидот со заземањето на пол-позицијата и победата на спринтот во Кина, каде што условите беа најповолни за концептот на Ферари.
За Џеда, Ферари стартуваше на истата основа како на почетокот на 2024 година, со што Леклер заврши на третото место во Бахреин, користејќи ја истата висина на возењето и поставките на задните крила, вклучувајќи ги минималните димензии на главното и крилата на гредата, се со цел да се овозможи максимално ефикасно дува воздух низ дифузорот.
Сепак, важно е да се напомене дека Хамилтон веќе во петокот имаше проблеми на патека која барем на хартија не би требало да предизвика „кризна“ состојба на болидот.
На вториот слободен тренинг (ФП2) заврши само 13-ти, со заостанување од 1,104 секунди зад најбрзиот Ландо Норис во Мекларен, а уште позначајно – седум десетинки зад четвртопласираниот Леклер.
По трката во Бахреин, Хамилтон изјави дека има тешкотии да се прилагоди на моторното сопирање на Ферари, систем што не го користел 12 сезони во Мерцедес. Според изворите на RacingNews365, системот на Ферари е многу поагресивен од Мерцедес.
Поради ова, Хамилтон мора да го промени својот природен стил на сопирање, кој се заснова на задоцнето и тешко сопирање, стил кој тој го усоврши со текот на годините со моторите и погонските единици на Мерцедес.
Ова претставува значаен проблем за Хамилтон, бидејќи тимот не може да го реши овој проблем во областа на динамиката на возилата или аеродинамиката. Дури и промените во софтверот на погонската единица нема да донесат значително подобрување.
Ферари би можел да направи драстични софтверски промени за да му помогне на адаптацијата на Хамилтон, но товарот сепак ќе биде на седумкратниот шампион да го прилагоди својот стил на возење на барањата на погонот на Ферари и да го усогласи што е можно поблиску со оној на Леклер за да го извлече максимумот од пакетот SF-25.
© Vecer.mk, правата за текстот се на редакцијата