Кога е време за промена на гуми, се поставуваат многу прашања. Дали треба да ги смените сите четири гуми или само две? Дали треба да комбинирате брендови? Каков тип на гума да изберете? Ова не се едноставни прашања и секогаш е најпаметно да го следите упатството за автомобил или едноставно да се консултирате со професионалци.
Универзалното правило е дека гумите на возилата не треба да се комбинираат, освен ако тоа не се утврди дека е прифатливо од производителот на гумата или возилото. Возачите треба да избегнуваат мешање гуми со различни шари, внатрешна конструкција или големина и да користат идентични гуми на сите тркала на нивното возило за да ја одржат контролата и стабилноста. Возачите исто така никогаш не треба да мешаат зимски гуми со летни или гуми за сите сезони. гуми и оние што не се, пишува General tire.
Идеално, сите четири гуми треба да се возат рамномерно и во исто време. Ова значи дека дизајнот на возилото, условите за возење и одржувањето на гумите и возилото биле во согласност со суштинската цел за изедначување на абењето и перформансите.
Најдобро е кога возачот избира комплет нови гуми кои или ќе ги задржат сите карактеристики на оригиналниот сет или ќе помогнат подобро да се усогласи квалитетот на возењето со неговите потреби.
Еднакво абење на сите гуми во исто време, за жал, не е секогаш можно. Понекогаш дизајнот на возилото, употребата на гуми со различна големина на предната и задната оска, недоволното одржување или условите за возење, спречуваат рамномерно абење.
Ако сите гуми не се истрошат во исто време, возачите обично се принудени да купат една гума, пар или сет од четири гуми за да ги заменат.
Иако купувањето сет од четири нови гуми е најдобрата опција, бидејќи ќе го одржи балансот на управувачот и ќе воспостави подобра тракција во лоши временски услови, тоа е и поскапа опција, што е исто така важно за возачите. Додека купувањето на една или пар гуми ги намалува трошоците од џеб, мора да се направи компромис и да се избере најдобрата опција при изборот на идентични или слични гуми
Нови гуми - задни
Ако одлучите да купите пар нови гуми, ставете ги на задната оска на возилото, никогаш на предната страна. Истрошените гуми на крајот обезбедуваат помала влечна сила и го зголемуваат потенцијалот за поголема ротација на гумите на влажно, познато како преуправување.Ова се случува кога возилото се врти повеќе од предвиденото, што предизвикува задниот крај на возилото да се движи и да ја изгуби контролата. Со вградување на нови гуми на задните тркала се обезбедува компактност на возилото на патот, подобро држење и поголема отпорност на влажни површини. Возачот потоа може полесно да управува за да го компензира абењето на предните гуми и да одржува безбедна контрола на возилото.
Како да изберете нови гуми
Изборот на гуми што одговараат на големината на оние што моментално се на возилото гарантира дека физичките димензии, внатрешната структура, дизајнот на шарата и клучните перформанси се исти како и гумите што сакате да ги замените.
Друга опција е да изберете слични гуми со исти перформанси, димензии и индекс на брзина.
Тоа може да биде одличен избор доколку сакате малку поинакви карактеристики од оние што ги наведува производителот на возилото.
Производителите избираат гуми за широк спектар на возачи кои живеат во различни климатски услови. Шарата на гумата е единствениот контакт што го имате со патот, а гумите имаат одлучувачки ефект врз целокупното возење.
Бидејќи тие играат клучна улога кога станува збор за квалитетот, удобноста и управувањето на секое возило, секогаш е најдобро да се вози со гуми кои се идентични во секој детал, вклучувајќи го брендот, моделот, големината и длабочината на шарата на гумата. Сè друго вклучува некој вид на компромис
© Vecer.mk, правата за текстот се на редакцијата