Новата Nissan Micra од шеста генерација се враќа во Б-сегментот како целосно поврзано и целосно електрично возило. Останува верен на своите принципи на модерно и непретенциозно возило, на кои се темели популарноста и успехот на овој компактен автомобил.
Низ пет генерации и повеќе од 40 години, Микра стекна еден вид легендарен статус. Неговото пристигнување е најава за планот на Nissan да навлезе во Европа со четири сосема нови електрични модели до 2027 година. Покрај Micra, тука се и Leaf, Juke и еден модел во А-сегментот. Покрај тоа, ќе биде усовршена и третата генерација на технологијата e-Power на Nissan, чија премиера ќе се одржи во најпродаваниот Qashqai.
Дизајнирано во Европа

Микра е дизајнирана од „Нисан Дизајн Јуроп“ (NDE) во Лондон, кои подготвија освежен и препознатлив дизајн на каросеријата во комбинација со многу добра завршна обработка и солиден став.
Вклучува изразени проширувања на браниците и препознатлив преден спојлер што сугерира понизок центар на гравитација, како и автомобил подготвен за сите видови патишта. Дури и почетниот модел ќе доаѓа со 18-инчни тркала, со три различни опции во зависност од нивото на опрема. Постојат Active раткапни и Iconic и Sport алуминиумски тркала. Големите димензии на тркалата во комбинација со темните лакови на браници придонесуваат за моќен изглед.
Грациозните фарови го поздравуваат возачот, нежно излегувајќи од чистата, наклонета површина што се издига од регистарската табличка кон хаубата. Кога возилото е отклучено, светлата изведуваат краток кореографиран „блиц за добредојде“. Имено, фаровите пулсираат од лево кон десно, а потоа од десно кон лево. Задните светла се едноставни, со префинет LED дизајн и кружни светлосни елементи.
Всушност е поедноставно од тоа.

Во ентериерот доминира стилот што беше во срцето на сите претходни генерации - едноставна и дискретна софистицираност со врвен квалитет над очекувањата во таа ценовна класа.
Во согласност со ова наследство, поновата генерација е инспирирана од своето јапонско потекло, на кое се повикува преку скриени дизајнерски детали. Тие вклучуваат релјефен приказ на најпознатиот симбол на Јапонија, планината Фуџи, на преградата за складирање помеѓу предните седишта.

По отворањето на вратата, во фокусот доаѓа воланот со голем дијаметар и три краци. Зад него се наоѓа 10,1-инчен екран со висока резолуција, кој може да се прилагодува и прикажува клучни информации на лесен за користење начин. Во центарот се наоѓа дополнителен 10,1-инчен екран на допир, кој се протега по целата ширина на контролната табла. Всушност, постои елегантен интерфејс за навигација, аудио систем и телефонски функции. Тој е малку наведнат кон возачот.
Тапацирот на седиштата варира во зависност од нивото на опременост, а достапни се три различни стила: Модерен, Смел и Опуштен. За дополнително да се нагласи ова, адаптивното амбиентално осветлување во ентериерот му дава на возачот избор од 48 бои.
Компактен и практичен

Шестата генерација на Микра е пократка од 4 метри и широка помалку од 1,8 метри, што ја прави совршена за тесни кривини и градски сообраќајни метежи. Меѓуоскиното растојание од 254 сантиметри ги поместува тркалата кон аглите на возилото. Ова резултираше со повеќе простор во ентериерот, дополнителен динамичен став, како и оптимална комбинација на агилност и стабилност.
Достапен е исклучиво како модел со пет врати. Совозачот на предниот дел ќе ужива во многу простор, а седиштата нудат одлична потпора и многу простор за колената. Исто така, постои и контролна табла без непотребни елементи, опремена со материјали со мек допир. Багажниот простор има волумен од 326 литри, а со преклопување на задните седишта во сооднос 40:60, овој волумен се зголемува на 1106 литри.
Како што споменавме претходно, новата Микра доаѓа исклучиво како целосно електрично возило. Достапни ќе бидат две опции за батерии, со капацитет од 40 kWh и 52 kWh. Помалата батерија доаѓа со електричен мотор од 90 kW, додека поголемата батерија е 20 kW помоќна. Првичниот модел има дострел од 308 км, а со помоќна батерија има дополнителни сто километри дострел.
Две батерии со V2L технологија

Кога станува збор за полнење, Micra нуди едно од најдобрите брзи полначи во категоријата. Благодарение на полнач за еднонасочна струја од 100 kW (или 80 kW на батерија од 40 kWh), брзото полнење од 15% до 80% трае 30 минути. За да се зголеми ефикасноста на полнење, обете опции за батерии доаѓаат со топлинска пумпа, како и можност за загревање и ладење на батеријата.
Во согласност со трендовите, Micra ќе биде опремена со V2L технологија во обете верзии со батерии. Ова овозможува користење на електричниот капацитет на батеријата за напојување на надворешни уреди, како што се звучници, воздушни пумпи или правосмукалки.
Ефикасни перформанси и одзивно возење
Со мазно и безгрижно возење, Микра е прецизно проектирана за да испорача импресивни перформанси. Новиот модел е значително полесен од многу конкуренти, и покрај неговиот цврст и робустен изглед. Тежи 1400 кг (1524 кг за верзијата со поголема батерија), што му овозможува да биде поефикасен, да работи подобро и да се справува подобро од потешките модели.

Бидејќи батеријата е поставена што е можно пониско во архитектурата (вообичаена EV платформа AmpR), предната суспензија со независни држачи и пасивни амортизери и задната суспензија со геометрија со повеќе линкови - конфигурација што обично се среќава кај возила од повисоките сегменти - Micra обезбедува значителна динамика на возење и одлично чувство и управување при возење. Оптимизираната маса, моменталното испорачување на вртежниот момент и брзата реакција на управувањето гарантираат динамични перформанси на возењето.
Прилагодување на преференциите на возачот
Исто како и атмосферата во ентериерот, и карактеристиките на возењето можат да се прилагодат на расположението на возачот, со притискање на копче кое се наоѓа на воланот.

Промената на режимот на работа ја прилагодува достапноста на моќност и вртежен момент, одзивот на гаста, поставките на серво воланот и внатрешното осветлување, бојата на екранот и прикажаните информации.
Претходно поставениот режим „Comfort“ обезбедува избалансирана реакција, ефикасност и леснотија на возење. Во спортски режим, достапна е целосна моќност и вртежен момент, додека одзивот на гаста станува поостар, а отпорот на управувањето се зголемува. Во еко режим, перформансите на Micra се оптимизирани со акцент на ефикасноста, додека одзивот на гаста е омекнат, а отпорот на управувањето е намален, поттикнувајќи порелаксиран стил на возење. Постои режим „Perso“, кој му овозможува на возачот да постави различни параметри според своите преференции.
Вложен е многу труд во развојот на NissanConnect со вградени услуги на Google за да се направи возилото продолжение на корисникот, овозможувајќи му да телефонира, да пушта музика, да планира патувања, да се поврзува со паметни домашни уреди, да испраќа пораки и да ги контролира функциите на возилото преку гласовни команди за да се обезбеди безбедно возење.
Новата Микра е второто возило во европската понуда на Нисан што има услуги на Google вградени во мултимедијалниот систем NissanConnect, што значи дека стандардно доаѓа со апликацијата Google Maps. Возачот само треба да се најави со својата лична сметка на Google и ќе може да пристапи до своите омилени дестинации. Ова ја намалува зависноста од мобилниот телефон и мрежата. Благодарение на безжичната надградба, мапите секогаш ги содржат најновите податоци.
© Vecer.mk, правата за текстот се на редакцијата