„Мета“ прави драматични промени во начинот на кој управува со своите платформи. Вештачката интелигенција презема сè поголема контрола врз модерирањето на содржините на платформи како Фејсбук, Инстаграм и Вотсап, додека истовремено креира и тестира илјадници реклами генерирани од вештачка интелигенција.
Марк Цукерберг објави дека системот Мета вештачка интелигенција ќе замени значителен број човечки модератори и ќе ја преземе одговорноста за оценување на содржината што се појавува на платформите на компанијата. Оваа промена претставува фундаментална промена во пристапот на Мета кон контролата на содржината.
Компанијата со седиште во Менло Парк користи напредни алгоритми за машинско учење за автоматско идентификување и отстранување на проблематична содржина. „Мета“ потврди дека веќе користи модерација на содржини со вештачка интелигенција која „работи над нивоата на човечки перформанси за одредени области на политиката“, според најновиот извештај за интегритет на компанијата.
Паралелно со модерацијата, системот со вештачка интелигенција ќе креира реклами: Цукерберг објасни како планира да ја автоматизира целата рекламна индустрија користејќи алатки со вештачка интелигенција кои ќе генерираат илјадници верзии на реклами и ќе ги тестираат во реално време на корисниците.
Како вештачката интелигенција го менува начинот на кој функционираат мета платформите
Новата автоматизација на мета-интелигенција овозможува содржината да се проценува и отстранува без човечка интервенција во повеќето случаи. Системот анализира милиони објави дневно, идентификува потенцијално штетна содржина и донесува одлуки дали треба да се отстрани или ограничи.
Алгоритмот за содржина на вештачка интелигенција, исто така, ја презема проценката на ризикот од нови функции. Наместо тимови од човечки експерти да проценуваат дали нова функција би можела да ја загрози приватноста на корисниците, системот со вештачка интелигенција ќе обезбеди „моментална одлука“ со идентификувани ризици.
Цукерберг истакна дека модерацијата на вештачката интелигенција ќе овозможи побрза обработка на содржини, но критичарите предупредуваат на потенцијални проблеми со точноста и контекстот што вештачката интелигенција можеби нема да може да ги разбере.
Мета AI почнува да тестира илјадници реклами
Најамбициозниот дел од новата стратегија вклучува автоматско креирање реклами. Мета-AI рекламите ќе се генерираат автоматски врз основа на деловните цели, а системот ќе тестира „4.000 различни верзии на креативна содржина“ за да ја пронајде најефикасната.
Овој пристап значи дека корисниците на Фејсбук, Инстаграм и Вотсап сè повеќе ќе гледаат содржина креирана целосно од вештачка интелигенција. Мета AI веќе има една милијарда месечно активни корисници низ своите апликации, што демонстрира масовно усвојување на технологиите за вештачка интелигенција.
Промените доаѓаат во време кога „Мета“ се соочува со растечка конкуренција од „ТикТок“ и други платформи, а компанијата се обидува да го забрза развојот на нови функции користејќи автоматизација.
© Vecer.mk, правата за текстот се на редакцијата