logo
logo
logo

Германците штедат на се, САМО НА ЕДНА РАБОТА НЕ

Vecer | 22.07.2022

Германците штедат на се, САМО НА ЕДНА РАБОТА НЕ

Зголемувањето на цените ги принуди Германците да штедат повеќе од вообичаено - и на храна и, на пример, на производи за хигиена, а избираат и поевтина облека.

Сепак, нема затегнување на ременот при патување ова лето, велат истражувачите на пазарот од GfK.

Колку луѓе се погодени од инфлацијата може да се види особено кога купуваат намирници и производи за нега, вели еден од истражувачите, додавајќи дека имало голем пад на прометот од јануари до мај. Трговците продале 8,2 отсто помалку месо и месни производи, 8,5 отсто помалку свежо овошје и зеленчук, додека продажбата на леб и пецива е намалена за седум отсто.

Сепак, Германците не штедат само со воздржување од пазарење. Сега повеќе бараат попусти и поевтини брендови, чие учество во вкупната продажба во првите три месеци од годинава е зголемено за 34,6 отсто. За 36 отсто од германските потрошувачи цената во моментов е најважниот критериум. И додека супермаркетите и дрогериите имаат пад на продажбата, за патувањата важи спротивното - соопшти GfK.

По повеќе од две години од пандемијата, луѓето се желни да патуваат. Бројот на резервации за индивидуални аранжмани е ист како во минатата сезона пред инфекцијата, а во некои случаи и поголем.

За време на пандемијата, побарувачката за облека исто така падна, но потрошувачите сега бараат поевтини гардероби. Просечната цена што ја платил потрошувачот во мај е нешто пониска од истиот месец од 2019 година.

© Vecer.mk, правата за текстот се на редакцијата

TailoredCV
logo

Vecer.mk е прв македонски информативен портал, основан во 2004 година.

2004-2024 © Вечер, сите права задржани

Сите содржини и објави на vecer.mk се авторско право на редакцијата. Делумно или целосно преземање не е дозволено.

Develop & Design MAKSMEDIA LTD Skopje Copyright © 2004-2024. Vecer.mk