Понудата на половни автомобили зависи од сезоната. Ако почекате вистинскиот момент, можете да најдете поширок избор на возила по пониски цени. Овој тренд е најизразен во летниот и зимскиот период, кога бројот на купувачи заинтересирани за автомобили значително се намалува.
Истражувањето спроведено од компанијата за автомобилски податоци karVertical покажа дека активноста на купувачите на пазарот на половни автомобили флуктуира во текот на целата година. Најмалку автомобили се проверени на платформата carVertical во јуни, што претставува 7,6 проценти од сите извештаи за историјата на автомобили преземени од корисниците на компанијата во текот на годината. Следен е декември со 7,8 проценти, додека уделот на мај е осум проценти.
„Намалената активност на купувачите во мај и јуни може да се припише на сезонските трендови на пазарот на автомобили. По зимскиот период, побарувачката за автомобили обично се зголемува бидејќи купувачите размислуваат да ги заменат своите возила. Сепак, со доаѓањето на летото, пазарот повторно забавува бидејќи многу купувачи даваат приоритет на патувањето и поминувањето време во природа пред купувањето автомобил“, вели Матас Бузелис, експерт за пазар на автомобили во carVertical.
Најпопуларните месеци за купување автомобил се октомври (9,3 проценти од сите прегледи на возила на carVertikal), ноември (8,8 проценти) и септември (8,7 проценти). Пред доаѓањето на зимата, многу купувачи одлучуваат за купување автомобили, па есента е исклучително зафатена на пазарот на половни автомобили. Поради зголемената побарувачка во овој период, цените на автомобилите растат, па купувачите мора да бидат подготвени да платат повеќе ако планираат да купат на есен.
Крајот на годината е вистинско време да го замените вашиот автомобил. За да се постигне планираната продажба и да се ослободи од залихата на постари модели пред Нова Година, автосалоните често нудат попусти или други бенефиции.
„Луѓето генерално не сакаат да купуваат автомобили непосредно пред празниците. Бидејќи продажбата на возила трае подолго во овој период, купувачите имаат предност и можат да добијат подобра цена“, вели Бузелис.
На крајот од финансиската година, многу компании одлучуваат да го обноват својот возен парк, а на пазарот се појавуваат поголем број половни службени автомобили.
© Vecer.mk, правата за текстот се на редакцијата