Пропадна уште еден електричен старт ап. По неодамнешните неуспеси на Лордстаун Моторс и Фискер, кои завршија со банкрот, американската Кану во петокот објави дека ќе поднесе барање за стечај во Поглавје 7 и веднаш ќе престане со работа.
По долгогодишни ветувања, прототипови и неколку сериски автомобили, Canoo официјално е при крај. Се чини дека дури и нивната јавна веб-страница е затворена бидејќи сега се пренасочува на страница за инвеститори, сигнализирајќи го крајот за компанијата.

Основана во 2017 година како Evelozcity, компанијата се ребрендираше како Canoo во 2019 година и го претстави својот прототип „Lifestyle Vehicle“. Но, како што често се случува со новите производители на електрични возила, Canoo не можеше да ја избегне фаталната грешка да ги троши парите побрзо отколку што можеше да ги заработи.
Компанијата не оствари приход во 2022 година, а во 2023 година беше само околу 900.000 американски долари, од кои околу една третина дојде од Оклахома, чии власти купија три локално произведени електрични комбиња.

Во меѓувреме, Canoo има акумулирано повеќе од 900 милиони долари загуби помеѓу 2022 и средината на 2024 година, 488 милиони долари во 2022 година, 303 милиони долари во 2023 година и уште 118 милиони долари во првата половина на 2024 година.
Во барањето за стечај во петокот, Кану откри дека им должел пари на 49 доверители, со обврски кои се движеле од 10 до 50 милиони долари и тврдел дека има имот од помалку од 50.000 долари.
Само неколку недели пред да поднесе барање за стечај, компанијата отпушти работници и ја затвори фабриката во Оклахома, фабрика која, според поранешен вработен, никогаш не произвела ниту едно возило.

Кану очајно се надеваше дека ќе обезбеди финансиски спас од програмата за заем на американското Министерство за енергетика, но тие напори беа неуспешни. Потоа се обиде на меѓународен план, но и таму немаше заинтересирани инвеститори.

Компанијата сега се движи кон ликвидација, при што судски примател ќе го надгледува процесот. Canoo ќе работи со стечајниот управник во Делавер за да управува со преостанатите средства. Што се однесува до клиентите кои ставија депозит од 100 долари додека Canoo сè уште планираше да продава електрични возила на јавноста, не е јасно што ќе се случи со нив. Сепак, TechCrunch известува дека некои веќе почнале да добиваат поврат.
© Vecer.mk, правата за текстот се на редакцијата