Новоименуваниот извршен директор на Aston Martin, Адријан Халмарк, одреди краток рок од не повеќе од 18 месеци за да ги надмине финансиските проблеми на компанијата.
Како поранешен извршен директор на Бентли, Халмарк одигра клучна улога во финансиското закрепнување на брендот, а сега презема уште поголем предизвик.
Во интервју за Automotive News, Халмарк ја опиша можноста да го направи Aston Martin одржливо профитабилен за прв пат во историјата како „неодолива“. Сепак, тој тврди дека тоа мора да се направи многу брзо.
„Тоа мора да се подобри за 12 до 18 месеци. Не велам дека дотогаш ќе постигнеме финансиски резултати како Ферари, но ќе се подобри во смисла дека одиме во вистинската насока, каде што финансиите ќе функционираат правилно“, истакна Халмарк.
Тој јасно стави до знаење дека бркањето поголема продажба не е приоритет. Наместо тоа, фокусот е на подобрување на создавањето вредност, односно на секој автомобил попрофитабилен.
Тој укажа на долгогодишната стратегија на Ферари за ограничување на производството за да се одржи ексклузивноста додека заработува многу пари.
„Не велам дека 7.000 автомобили е нашата граница, но не ни требаат 13.000 за да бидеме одлична компанија. Ќе има зголемување на обемот, но исто така ќе видите како се однесуваме на продуктивноста и структурата на трошоците на компанијата“, изјави Халмарк.
Халмарк пристигна во Aston Martin откако производителот лансираше четири нови модели за 18 месеци.
Тој рече дека иако воведувањето на неколку нови модели во толку краток временски период „било одлично“, исто така предизвикало загуба од 30 до 40 отсто од капацитетот бидејќи производството морало да се забави.
© Vecer.mk, правата за текстот се на редакцијата