Србија е заинтересирана за концесија на двата меѓународни патнички аеродроми во Подгорица и Тиват, изјави вчера Синиша Мали, министер за финансии, по повод најавеното концесија на црногорските аеродроми за кое процесот трае веќе неколку години.
Тој изјави дека тој и претседателот на Србија, Александар Вучиќ, неколку пати јасно ја изразиле оваа намера на актуелните лидери во Црна Гора, но дека не почувствувале расположение да бидат вклучени во овој процес.
- Во таа прилика, истакнавме дека сме подготвени да инвестираме двојно повеќе од она што е предвидено во сегашниот предлог на договорот за концесија - рече Мали.
- Убеден сум дека Србија би можела да придонесе за понатамошен забрзан развој на црногорските аеродроми. Денес, нашата земја има големо искуство бидејќи, со помош на концесионерите, успеа да ја зголеми важноста, угледот, професионализмот, обемот на прифаќање и генерално квалитетот на работата на аеродромот „Никола Тесла“ во Белград. Тоа е аеродром кој може да прими до 15 милиони патници годишно, што е цел што ќе ја достигнеме до крајот на периодот на концесија. Аеродромите во Тиват и Подгорица исто така имаат потреба од таква модернизација, а Србија сега има знаење, финансиска сила и можности да го стори тоа.
Како што изјави тој, тоа не е лесна работа, но е неопходна и секако многу неопходна за Црна Гора, која секоја година прифаќа сè повеќе патници.
- Верувам дека вклучувањето на Србија во оваа работа би било од заемна корист - рече Мали. - Процесот на „подигнување“ на српскиот аеродром се одвиваше паралелно со развојот на домашната авиокомпанија „Ер Србија“, која денес е најуспешната национална авиокомпанија во регионот и пошироко.
Од друга страна, немаше реакција од црногорските власти на оваа понуда од Белград.
„Новости“ испратиле мејл со прашање до потпретседателот на Владата на Црна Гора и претседателот на Тендерската комисија за концесија на аеродромите во Подгорица и Тиват, Нико Ѓелјошај (Албански форум), за да ја коментираат изјавата на министерот Синиша Малог, но останале без одговор.
© Vecer.mk, правата за текстот се на редакцијата