Девојки, нова доза вежби за по дома и,се разбира, нов предизвик. Препораката овој пат доаѓа од Наташа од Фигурела чија препорака е секоја од овие вежби, идеални и за почетници, да се прават во три круга со 15 повторувања (3 х 15).

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Девојки, нова доза вежби за по дома и се разбира нов предизвик Наша препорака е секоја од овие вежби, идеални и за почетници да ги правите во 3 круга со 15 повторувања ( 3 х 15 ) #ВежбајСоФигурела и #СедиСиДома . ✔️ Ве чекаме со вашите видеа на стори со таг на нашиот профил . Вежбај дома, тагни не на стори @natasafigurella @figurellamacedonia и освој ФИГУРЕЛА ТРЕТМАН кој ќе можеш да го искористиш откако ќе помине сето ова ❤️ @natasafigurella #вежбајсофигурела #фигурела #фигуреласовети #homeworkout #healthylifestyle #figurella #stayhome #stayhealthy

A post shared by Figurella Macedonia (@figurellamacedonia) on

Втора серија вежби од првата програма.

Овие вежби повторувајте ги заедно со вежбите од претходниот пост.

Со оваа серија на вежби се комплетира првата програма.

Практикувајте ги сите три серии одеднаш и зголемувајте ги постепено повторувањата до 20 повторувања од вежба.

 ВРЕДИ ДА СЕ ПРОБА!