Во Велика Британија, рекламирањето на интернет ќе привлече повеќе од половината од вкупниот буџет за рекламирање веќе оваа година, а земјата ќе ја следат Данска и Шведска во 2016 и Кина во 2017 година, покажало истраживањето на компанијата за ZenitOptimedia.

Интернетот во 2014 година беше главен медиум за рекламирање на седум пазари: Австралија, Канада, Данска, Холандија, Норвешка, Шведска и Велика Британија, а до 2017 година ќе биде најдоминантен во Кина, Финска, Германија, Ирска и Нов Зеланд.

На глобално ниво, телевизијата ќе остане клучен медиум за рекламирање, додека интернет на второ место. Јазот меѓу двете медиуми, сепак, ќе се намали од 11 отсто во 2015 година, на четири отсто во 2017 година.

Извршниот директор на ZenitOptimedia, Стив Кинг, предвидува дека интернетот како рекламен медиум на глобално ниво ќе ја престигне телевизија до крајот на тековната деценија.

Тоа сепак се однесува само на традиционалната телевизија, која се следи на ТВ приемници.