Според локалниот весник Le Parisien, ова се однесува на области каде што е-скутерите и пешаците биле на заеднички патеки, како што се туристичките атракции, парковите, училиштата и плоштадите.

На иницијатива на градската управа, намалените брзини веќе се тестирани околу Музејот Лувр и на некои други плоштади. Сега компаниите што ќе изнајмат 15.000 електрични скутери во Париз одлучиле да ги прошират своите таканаречени „бавни зони“.

Скутерите автоматски ја намалуваат брзината на возење откако возачот ќе влезе во одредена област и GPS-тракерот на скутерот ќе ја регистрира нивната локација.

Корисниците можат да видат „бавни“ области во апликациите на компаниите за изнајмување. Сопствениците на приватни скутери засега можат да возат со максимална дозволена брзина.

Иако напорите на Париз се меѓу најдалекусежните и ќе ги погодат туристите, тој не е првиот град што воведува такви гео-ограничувања за електричните скутери.

Њујорк, Барселона и Берлин имаат ограничени брзини во одредени области.

Некои париски предградија, исто така, веќе имаат такво ограничување, додека компаниите за изнајмување е-скутери во многу градови исто така поставуваат ограничувања каде може да се паркираат скутерите за да се спречат да ги поплават парковите и преполните места.

Француските служби за изнајмување велат дека нивните бавни зони би можеле дополнително да се прилагодат на барање на градската администрација.

Париските власти се уште не се задоволни од овој доброволен чекор на давателите на услуги. Како што изјавил Дејвид Белијар, советник за мобилност во градското собрание на Париз, за ​​Le Parisien, бреговите на Сена и многу посетените трговски области сè уште не се опфатени со ограничување на брзината.

Со оглед на големиот број несреќи со е-скутери во Париз (329 возачи се повредени, а двајца загинале само оваа година), градот размислува и да ги забрани скутерите на одредени локации и да се користат за две или три лица истовремено.

Во меѓувреме, за да се зголеми безбедноста, три компании за изнајмување во Париз одлучиле да воведат „програма за почетници“ која ја ограничува брзината на скутерите на максимални 15 km/h.

Овој режим може да го постават луѓе кои користат скутер за прв пат и не се чувствуваат безбедно.