Роџер Федерер докажа дека, покрај одличните тениски вештини, има и одличен „дар“ за инвестирање.

Имено, пред две години, Федерер инвестираше во швајцарската компанија „On Holding“, која беше една од најбрзо растечките марки на патики во светот откако беше основана пред една деценија.

Во средата, холдингот котираше акции на Њујоршката берза, а на првиот ден од тргувањето, нивната вредност скокна за 46 проценти.

Собра 746 милиони долари

Цената на акцијата запре на 35 долари откако компанијата ги продаде за 24 долари во првичната јавна понуда (ИПО). Тоа е далеку над претходно дефинираниот опсег од 20 до 22 долари. Во ИПО, компанијата со седиште во Цирих продаде 31,1 милиони акции, собирајќи 746 милиони долари.

Како и другите компании за спортска облека и обувки, продажбата на „On“ експлодираше за време на пандемијата кога епидемиолошките мерки доведоа до пораст на побарувачката за патики. Швајцарската компанија тврди дека главната предност на нејзините патики е воздушното перниче, кое овозможува исклучителна удобност при одење или трчање. Затоа ги рекламира под слоганот „Трчање по облаци“.

Швајцарскиот тенисер стана акционер во 2019 година со инвестирање на непозната сума, а потоа помогна да се дизајнира тенискиот модел Роџер Про, кој се продава за околу 200 долари. Инаку, компанијата е основана во 2010 година од тројца ентузијасти за трчање, Оливија Бернард, Дејвид Алеман и Каспар Копети.

Покрај Федерер, Он Холдинг го привлече интересот на другите инвеститори поради еколошката свест, што е се поважен предуслов во финансискиот свет кога се одлучува да инвестира.

Имено, компанијата произведува еден модел на чевли за трчање наречен Cyclon и тие можат целосно да се рециклираат. Покрај тоа, сите модели на патики се достапни исклучиво на претплатничка основа, така што купувачот може да ги врати истрошените патики на компанијата

Говорејќи за медиумите, ко-основачот Дејвид Алеман рече дека понудата на акции и дава на компанијата нова „почетна линија“, можност за понатамошен раст на глобалниот пазар. Во текот на следната година,  планира да отвори продавница во Токио и размислува да отвори дополнителни продавници во САД и Кина.