Врз основа на овој факт, познатиот американски нутриционист Пол Ривас ја дизајнираше „Диетата на измамници“ – каде што можете да јадете мрсна храна и да пиете алкохол, а сепак да изгубите тежина – може да изгубите седум килограми за две недели!

Всушност, сè е многу едноставно. Суштината на оваа диета е тоа што можете да јадете соодветна храна во работните денови (не претерувајте со јаглехидрати!), Но, за време на викендот можете да си дозволите пици, хамбургери, колачи, сладолед, вино, милкшејк и многу повеќе.

Но, во овие прекрасни два дена, сè уште треба да ги запомните количините и да не претерувате.

Според нутриционистите, оваа техника помага да се забрза метаболизмот.

И покрај фактот дека „измамната диета“ е крајно едноставна, има правила: за појадок и вечера треба да има храна богата со протеини, а попладне може да си дозволите јаглехидрати (леб, компири, ориз, тестенини)

Патем, во текот на денот, вашата чинија треба да изгледа вака – половина од чинијата треба да биде зеленчук, една четвртина – месо, риба, (протеини), а другата четвртина – прилог, како што се ориз, варен или печен компир или други јаглени хидрати.

Можете да си дозволите чај, но без шеќер. Во принцип, заборавете на постоењето на бел шеќер, и ако тоа е невозможно, заменете го со засладувач. Но, подобро е без него.

Дури и во задолжителната програма на оваа диета: основата на диетата треба да биде риба, лигњи, школки и други морски плодови.

Месото не треба да се јаде повеќе од 5 пати неделно, а тежината на парче месо не треба да надминува 100 грама. Исто така, треба да додадете голема количина зеленчук и овошје во вашата исхрана. И сепак следете одредени правила за големината на порциите:

•          месо, риба треба да биде околу 100 грама

•          дел од ориз, леќата и други житни култури – една тениска топка;

•          зеленчук – две тупаници споени заедно;

•          бобинки и овошје – не повеќе од една лажичка

•          ореви – грст (30 гр.);

•          растително масло – една лажица.

Приближен дневен оброк:

Појадок: 4 јајца, чај или кафе без млеко;

Ручек: пита со месо или туна со зеленчук;

Ужина: неколку бадеми;

Вечера: пилешки гради со зеленчук на скара;

Ужина: чаша какао.