“Истрагата за несреќата на автобус на автопатот Струма е во многу рана фаза. Досега се работи на две верзии - човечка грешка или техничка неисправност.“ Ова го изјави директорот на Националната истражна служба Борислав Сарафов на брифинг на местото на настанот.
-Жртвите се непрепознатливи и ќе бидат идентификувани со ДНК примероци што ќе ги земат лекарите од судска медицина, додаде тој.
„Засега не знаеме за таков инцидент“, додаде Борислав Сарафов.
„Преживеаа седум лица. Простата аритметика покажува дека 45 загинале“, рече Сарафов.
Според него, автобусот бил дел од колона од четири автобуси од истата компанија. Можно е патниците да биле префрлени меѓу автобусите. Пред несреќата, малку пред несреќата имало пауза на бензинска пумпа.
„Во автобусот имало и 12 деца, меѓу кои и близнаци. Сите загинале. Преживеаните кои се сместени во Пирогов во моментов се на распит, но нивното сведочење е истражна тајна“, рече Сарафов.
По наредба на главниот обвинител Иван Гешев, предметот за тешката сообраќајна несреќа на автопатот Струма е доделен на екипа истражители од Националната истражна служба. Веќе се започнати истражни дејствија, а во тек е увид на местото на настанот.
„Вообичаено сообраќајните несреќи не се последица само на самата патна инфраструктура“.
Ова за НОВА го изјави поранешниот директор на РИА Олег Асенов.
„Ова е автобус кој помина 350 километри за помалку од 4 часа. Дури и да не сме големи математичари, сепак можеме да ја процениме просечната брзина на автобусот ноќе, во ситуација комплицирана од дожд“, вели Олег Асенов.
Според експертот за патишта Јонко Иванов, за сообраќајната несреќа на автобусот на автопатот Струма може да има три причини.
„Може да се работи за техничка неисправност. Може да е здравствен проблем или возачот да заспие. Третата е дека ако врне, коловозот може да придонесе за трагедијата“, објасни Јонко Иванов.
„Ваквите автобуси обично имаат двајца возачи. Нивните смени треба да се откријат на граница“, објасни тој.
„Несреќата се случи на место со концентрација на честички, прашина. Има стрмни падини и спуштања. Во пракса не знаеме каде се случила несреќата, дали е со неконзистентна брзина и времето е лошо - има прашина на коловозот помешана со дожд, сето ова можеби придонесе за трагедијата“, изјави експертот за безбедност на патиштата за студиото „Здраво Бугарија“.
Има извештаи за бројни несреќи во атарот на селото Бошнек. Ова за НОВА го изјави експертот за безбедност на патиштата Богдан Милчев. Според него, само минатата година се случила верижна несреќа со автобус со загинати.
„Имаме информации дека овој пат не е автопат, туку пат. Проблемот не е само тоа, туку дефицитите во нашиот патен систем, кои доведуваат до грешки. Транспортниот систем кај нас не ги исполнува минималните безбедносни барањ“ објасни тој.
Според Милчев, 50 отсто од ознаките во Бугарија не ги исполнуваат регулаторните барања, што само по себе е предуслов возачите полесно да се уморат и да грешат повеќе.
- Со години предупредуваме дека ќе има уште еден инцидент како оној во Своге. Апелирам итно да се формираат тимови и работни групи со стручни лица поради инцидентот на автопатот Струма“, додаде тој.
За последните четири години во Бугарија во сообраќајни несреќи се повредени или загинати повеќе од 1.000 странци, коментира Милчев.
Техничка неисправност може да биде веројатна причина за самозапалување на автобусот, додаде експертот.
За време на несреќата автобусот скршнал над 50 метри од заштитната ограда. Ова го објасни градоначалникот на Перник Станислав Владимиров. Според него, причините за трагедијата може да бидат многу - од влажен коловоз, до невнимание или заспивање на возачот.
„На оваа траса често се случуваат несреќи. Има огромно поместување за два километри. Оваа рута е една од најтешките кај нас“, објасни Владимиров.
Автобусот целосно изгорел.
Ова се 15-те НАЈЧИТАНИ ПОРТАЛИ ВО МАКЕДОНИЈА! Тие се јавното мислење