-Хипотетички е можно да има посебен „бункер“ за превезување гориво, но не ми се верува дека е реално. Цените на горивата се со мали разлики. Последниве десетина години намам слушнато фирма од Европа да шпекулира на тој начин. Да потенцирам дека секој производител на автобуси предлага опција за дополнителен резервоар, кој е сосема стандарден и законски. Речиси сите нови автобуси имаат такви дополнителни резервоари, изјави Константинов.Тој објасни дека лиценцирањето на автобусите се врши, откако прво ќе биде лиценцирана фирмата, која го врши соодветниот превоз.
-Секое превозно средство, земено под наем или продадено од таа фирма, се додава или се вади од лиценцата, што ја има т.е. не станува збор за некаков страшен престап, што македонскиот автобус немал лиценца за меѓународен превоз, туку за физичко впишување на автобусот во лиценцата на фирмата, изјави Константинов.