Бројни студии ги потврдуваат придобивките од зелениот за нашето тело, но иако мислите дека неговото подготвување е едноставно, се лажете.

За најдобро да ги искористите неговите лековити својства, треба да земете во предвид неколку многу важни работи.

За почетници, се препорачува да консумираат две до три чаши зелен чај на ден и не треба да го надминувате тоа.

Еве уште неколку важни работи.

Не пијте зелен чај веднаш по оброкот

Една од најголемите заблуди при консумирање зелен чај е дека ако го пиете веднаш после оброк, тој магично ќе ги избрише сите калории што сте ги јаделе. Но, бидејќи телото сè уште ги нема сварено протеините од вашата храна, пиењето зелен чај веднаш по оброк може да му наштети на овој процес и затоа треба да се избегнува.

Не пијте врел зелен чај

Не само што ќе ви биде невкусен, туку може да му наштети и на вашиот стомак и грло. Нека биде топол, но никако врел.

Без мед

Повеќето од нас сакаат да додаваат мед на зелениот чај затоа што тој е здрава алтернатива на шеќерот и има добар вкус. Меѓутоа, ако додадете мед во чаша топол чај, многу е веројатно дека хранливата вредност на медот ќе биде уништена.

Не земајте лекови со зелен чај  

Многу луѓе пијат таблети со утринска чаша зелен чај. Ова може да биде исклучително штетно бидејќи хемискиот состав на вашата таблета може да се меша со вашиот зелен чај што ќе доведе до киселост. Затоа се препорачува да ги пиете таблетите со обична вода.

Не пијте зелен чај на празен стомак

По ноќните часови за време на кои не сте внеле ништо во вашето тело, треба да консумирате нешто лесно и смирувачко што го стимулира вашиот метаболизам. Зелениот чај содржи силни антиоксиданти и силни полифеноли кои можат да го зголемат производството на киселина во желудникот и да го нарушат варењето на храната. Би било идеално да го консумирате помеѓу оброците.

Не пијте премногу зелен чај

Само затоа што зелениот чај е здрав, не значи дека можете да пиете неограничен број чаши во текот на денот. Исто како чајот или кафето и зелениот чај содржи кофеин. Прекумерно консумирање на кофеин може да предизвика штетни несакани ефекти, вклучувајќи главоболка, летаргија, летаргија, раздразливост и вознемиреност. Премногу зелен чај исто така ја намалува апсорпцијата на железо во организмот.