Иако, особено за време на пандемијата, онлајн купувањето се наметна како идеално решение, секако треба да се укаже на неговите недостатоци за да не бидете изневерени како клиенти.

Овие 3 фактори немаат врска со измами на потрошувачите, но сепак ве одвраќаат од купување, барем според многумина.

Поштарина

Дури и ако сумата е мала до 100 денари, многумина не сакаат да ја платат оваа услуга, сметајќи дека „гестот“ на трговецот треба да биде покривање на тој трошок. Дополнително, бидејќи често чекаат подолго за испорака, а потоа клиентите понекогаш се „бркаат“ со курири со денови – дури тогаш стануваат свесни дека не сакаат да платат. Сепак, многу компании нудат опција дека поштарината е бесплатна за одредена сума пари при купување.

Чекање

Во време кога живееме брзо и кога ни треба она што го купуваме „веднаш“, луѓето едноставно не се подготвени да чекаат ниту неколку дена. Процесот е малку покомплициран: компанијата прво треба да ја обработи вашата нарачка, да направи нарачка, да издаде фактура, да склучи договор со курирската служба, а потоа да започнат логистичките прашања. Сè на сè, многумина претпочитаат да купуваат на лице место.

Предизвици со курири

Овој „дел“ од темата за онлајн купување затоа што зборува сам за себе, бидејќи скоро сите клиенти пријавуваат некаков проблем во комуникацијата со добавувачите кои, како што велат, „се јавуваат предоцна, често немаат ситни пари да вратат кусур, не се подготвени да се искачат на саканиот кат во зградата итн.“. За ова особено се зборуваше во текот на 2020 година, кога компаниите му забранија на персоналот да „оди на врата“ поради ковид.

Покрај тоа, купувањето преку Интернет често е „мачка во торба“, бидејќи не знаете точно каков квалитет добивате, дали ќе можете да ја вратите робата, што купувате… Многу клиенти се сомневаат дека производот што го купуваат онлајн – оригинален.