logo
logo
logo

Рено ја откри ТАЈНАТА - КАКО СЕ ИЗБИРААТ ИМИЊАТА НА МОДЕЛИТЕ

Vecer | 23.01.2022

Рено ја откри ТАЈНАТА - КАКО СЕ ИЗБИРААТ ИМИЊАТА НА МОДЕЛИТЕ

 

Renault неодамна откри дека нивниот нов модел ќе се вика Austral, притоа давајќи увид во стратегијата за именување на своите модели. Силвија, шефица на стратегијата за назначување во одделот за глобален маркетинг на француската компанија, откри како всушност изгледа потрагата по вистинското име.

Espace, Twingo и Clio се само дел од моделите на францускиот производител чии имиња се вткаени во колективната свест. Ќе успеат ли имињата на новите модели да прераснат во нешто познато и блиско за секого?

Стратегијата за назначување се менуваше со текот на годините

Иако буквата R (што значи Renault) се користи во комбинација со број со децении, брендот ги избра вистинските имиња за повеќето свои модели во последните 30 години.

Затоа што кога возилото ќе го добие целото име, има посилен јавен одзив и буди емоции. И тоа е нешто што секој бренд што сака да се поврзе со своите клиенти треба да го има на ум.

Згора на тоа, вистинските имиња оставаат простор за одредена симболика.

„Кратките и весели имиња како Clio или ZOE се соодветни за мали, градски и вртливи автомобили, додека долгите зборови во името на моделот, како Talisman, се посоодветни за поголеми и полуксузни модели“, објаснува Силвија.

Некои имиња ги надминаа концептите и автомобилите и оставија свој белег во историјата на автомобилите. Пример е Espace (францускиот збор за „простор“) кој совршено се вклопува во таков простран модел. Или Twingo, многу звучно име што укажува на динамиката на автомобилот.

Пронаоѓањето на вистинското име е долг процес

Во Рено велат дека се потребни години размислување и истражување за возилото воопшто да добие име. За да се постигне целосна хармонија помеѓу името на моделот, неговите карактеристики, клиентите за кои е наменет и вредноста на брендот, во процесот на дизајнирање учествуваат неколку клучни луѓе од компанијата.

Одделите за маркетинг, дизајн, производи и правни работи тесно соработуваат, а во некои случаи им помагаат агенции специјализирани за дизајнирање на имиња на производи.

Првиот начин е да се оживее познатото име кое ги поврзува минатото и иднината. Пример за тоа е името Megane, кое Renault го освежи и модернизираше преку Megane E-Tech, целосно електричен, нов компактен автомобил полн со напредна технологија што ќе се појави на пазарот оваа година.

Друг начин е да изберете еден од заштитните знаци од базата на податоци на Renault која постојано се развива.

Третата опција е да ја пуштите вашата фантазија и да предложите сосема ново име.

Првичната листа содржи десетици имиња кои поминуваат низ низа правни, јазични и културни „лакмус тестови“ кои Renault ги спроведува во сите земји каде што ќе се продава идното возило.

Трите имиња кои влегуваат во потесниот круг на крајот се доставуваат до директорите и генералниот директор, кои потоа одлучуваат за името што најмногу одговара на нивната визија за возилото. И така е избрано името Austral за новиот и компактен теренец.

Името е во базата на податоци за брендовите на Рено од 2005 година и исполнува голем број критериуми за именување.

Изведен од латинскиот збор „australis“ (што значи „јужен“), според луѓето од француската компанија, Austral ги комбинира „живоста и топлината на јужната хемисфера и природната спокојство, нè повикува да истражуваме отворени простори и навестува бескрајни можности“.

Самото име силно одекнува на многу европски јазици, вклучително и францускиот (што е особено важен за бренд кој е горд на своите корени), шпанскиот, англискиот и италијанскиот. Името, кое има меѓународен шмек, е совршен избор за возило што ќе се продава низ цела Европа и светот.

Покрај тоа, во името на новиот модел, две самогласки „А“ ги опкружуваат централните согласки „С“, „Т“ и „Р“. Овој совршен баланс на гласови, исто така, го прави лесно  за изговор.

© Vecer.mk, правата за текстот се на редакцијата

logo

Vecer.mk е прв македонски информативен портал, основан во 2004 година.

2004-2024 © Вечер, сите права задржани

Сите содржини и објави на vecer.mk се авторско право на редакцијата. Делумно или целосно преземање не е дозволено.

Develop & Design MAKSMEDIA LTD Skopje Copyright © 2004-2024. Vecer.mk