logo
logo
logo

МЛЕКО БЕЗ МЛЕКО и МЕСО БЕЗ МЕСО: Нов тренд кој забрзано расте во светот

Vecer | 08.05.2021

МЛЕКО БЕЗ МЛЕКО и МЕСО БЕЗ МЕСО: Нов тренд кој забрзано расте во светот

Чоколадното млеко „Мило“ со децении е исклучително популарно во Југоисточна Азија. Но, сега, овој производ ќе претрпи измени – какао во прав ќе се нуди како готов напиток без млеко.

Производот е еден од поновите растителни изуми на Нестле. Најпрво ќе се најде во супермаркетите во Малезија, а швајцарската мултинационална компанија наскоро планира да го продава и во други земји.

„МилоЕ традиционално се прави од какао, екстракт од слад и обезмастено млеко, додека билната верзија го заменува млекото во прав со соја и јачмен. Овој потег е најновиот пример за компанијата која е водечка во раститилни производи во Азија.

Во последниве години, западните брендови го искористија растечкиот апетит за ваква храна и пијалоци на Запад. Сега тие одат кон исток, собираат нови средства, прават производи специјално создадени за азиските потрошувачи и формираат нови фабрики.

Растителната храна е веќе популарна во делови на Азија, но тие сакаат да стекнат нови потрошувачи од различни причини, од клиенти кои сакаат да прифатат поздрава изхрана, до загриженост за влијанието на месото врз животната средина.

Некои потрошувачи едноставно сакаат нов тренд, додека многу помладите сакаат да станат „флекситаристи“ - луѓе кои решаваат да се откажат од месото еден или два дена во неделата. За компаниите за храна и пијалоци, ова претставува можност за плу 25 милијарди долари.

Растителна треска

Кога Ленг го започна бизнисот во 2012 година, многу Азијци веруваа дека вегетаријанска исхранна значи да се јаде „салата, или само тофу, тофу, тофу“, рече тој.

„Пред три години, кога го ставивме ова во супермаркетите, тие рекоа: “Ова нема да се продаде. Што е ова. Сега луѓето велат: Ох, тоа е толку распространето во Хонг Конг“

Многу компании сега го претставуваат овој тренд, Старбакс, Бејонд Мит, кој се придружи кон други играчи во Кина, како што се Алибаба, локалниот КФЦ, Тако Бел и Пица хат.

Тие претставија и мелено „свинско месо“ за кинеските потрошувачи, што е без месо.

Во Хонг Конг и Сингапур, двојно е зголемен бројот на ресторани што ги продаваат своите производи, дури и за време на пандемијата. Фирмата “Импосибл фудс“ од Калифорнија минатата година собра половина милијарда долари, претежно од азиски инвеститори.

Податоците укажуваат на постојан раст на регионалната побарувачка во последните неколку години. Од 2020 година, индустријата за размена на месо и млеко во азиско-пацифичкиот регион вреди 25,6 милијарди долари, наспроти 21,5 милијарди долари пред пет години.

Владата на Сингапур исто така го прифати овој тренд, давајќи им дополнителен поттик на компаниите.

Кина исто така постави цели да ја намали потрошувачката на месо. Во 2016 година, Кинеското друштво за исхрана објави упатства за диета кои сугерираат дека луѓето јадат 40 до 75 грама месо на ден.

За разлика од претходните обиди да се создаде совршен стек, израелска технологија користи обични ќелии како основа. Таа се заснова на револуционерното откритие на Јаков Нахмија, професор на Хебрејскиот универзитет.

© Vecer.mk, правата за текстот се на редакцијата

logo

Vecer.mk е прв македонски информативен портал, основан во 2004 година.

2004-2024 © Вечер, сите права задржани

Сите содржини и објави на vecer.mk се авторско право на редакцијата. Делумно или целосно преземање не е дозволено.

Develop & Design MAKSMEDIA LTD Skopje Copyright © 2004-2024. Vecer.mk