Не е лесно да се одговори на прашањето колку калории треба да потрошите за да изгубите за 1 кг, пред се затоа што одговорот зависи од вашето тело.

Колку килограми веќе имате, која е вашата цел за здраво слабеење? Колкав е вашиот процент на маснотии, бидејќи еден килограм мускул зафаќа многу помалку простор од еден килограм маснотии, така што една мускулеста личност може да има ист број килограми како и личност со вишок тежина што не вежба.

Секако, во исхраната нема сосема општи одговори што важат за секого, токму затоа што секое тело е различно и секое тело има различни потреби. Исто така, кога вежбате или кога држите диета, не треба да си дозволите да изгубите мускули, туку маснотии.

Но, постојат проценки за приближно колку калории треба да носат еден килограм, но земете ги приближно сите овие информации.

Општо земено, еден килограм има 7700 калории, односно треба да изгубите 7700 калории за да изгубите еден килограм маснотии. Да, на сите им изгледа многу на прв поглед.

Дефицит на калории значи дека внесувате помалку калории отколку што трошите, па затоа телото е принудено да ги согорува резервите на маснотии што се насобрале околу половината.

Значи, ако сакате да изгубите килограм неделно, треба да имате дефицит од 1100 калории на дневна основа. Прилично е тешко да се постигне овој дефицит само со храна или само со вежбање, затоа се препорачува да се комбинираат и двата од овие методи.

Вежбање плус ограничен внес на калории е рецепт за секое здраво слабеење, без таблети и разни други помагала.

Ако 1100 калории на дневна основа сè уште изгледаат недостижни, можете да започнете со преполовување на количината на калории што сакате да ја изгубите на 500 калории. Но, тогаш ќе ви треба двојно подолго за да дојдете до посакуваната тежина.

Дали дебелите луѓе трошат повеќе калории?

Во принцип, ова е точно – дебелите луѓе губат телесната тежина побрзо затоа што согоруваат повеќе енергија со каква било активност што се занимаваат.

Имајте на ум дека возрасно лице троши околу 2000 калории на ден на метаболички процеси, основни функции на мускулите дневно и работа на мозокот. Што значи дека со тоа што сме сами, па дури и со спиење, согоруваме одреден број калории, а тој број се зголемува кога сме физички активни.

И колку повеќе килограми имате, толку повеќе калории троши вашиот метаболички систем на дневна основа. И колку сте послаби, толку е потешко да изгубите тежина, бидејќи генерално согоруваме помалку калории и телото се обидува секогаш да има резерви „за секој случај“.

Од таа причина, одговорот на прашањето колку калории треба да се изгубат за 1 килограм не е толку едноставен, затоа ве советуваме да се консултирате со вашиот нутриционист за ова прашање и ритамот на губење на тежината.