Ќе признаете дека кога некој ќе каже витамин Ц, веднаш помислувате на цитрусни овошја како портокали, лимони, грејпфрут…

Сепак, овој важен витамин се крие и во некои други намирници во многу поголеми количини отколку што би очекувале, а два се во првите редови:

Дуња

Плодот на дуњата е богат со витамини и минерали. Содржи витамин Ц во големи количини, дури и повеќе отколку што може да се најде во лимоните и портокалите.

Содржи и витамини Б1, Б2, ниацин, каротин, калциум, магнезиум, калиум, бакар, натриум, цинк, железо, манган, натриум, хлор и сулфур.

Покрај тоа, содржи протеини, диетални влакна и јаглехидрати.

Ова овошје е исклучително здраво и е вистински благодет за организмот, затоа треба да го искористиме времето додека е достапно да го консумираме во доволни количини.

Пиперка

Колку е позрела пиперката, толку е повисоко нивото на витамини и минерали. Пиперките содржат четири пати повеќе витамин Ц од портокалите и повеќе од 30 хранливи материи од групата на каротеноиди.

Одличен извор е на витамини А, Ц и Б6, на фолна киселина, диетални влакна, витамин Б2, пантотенска киселина, ниацин и калиум, витамин К, манган, витамин Б и магнезиум.

Најздраво е ако ги јадеме свежи, иако корисни се и во зимница.