Еве како до фит тело во 3 чекори без гладување

Летото е во полн ек. Некои го поминаа летниот одмор други пак допрва ќе одат. Како и да е кога станува збор за летен одмор и плажа сите не мачи едно прашање, како најбрзо да постигнете голем резултат и да изгледате супер на плажа?

Но покрај намалување на килограмите потребно е телото да го припремиме за топлината, сонцето итн... Доколку сакате сето ова да го постигнете на лесен и брз начин овие три чекори се многу важни.

Чекор бр1. ВЕЖБАЊЕ

За оние кои никогаш не вежбаат, добар почеток би бил секојдневното пешачење на подолга дистанца.

Придобивките од редовното вежбање не само што ќе направат да ги намалите вишокот килограми, туку и трајно ќе ве ослободи од вишокот маснотии и ќе ви овозможи формирање на тонирана мускулатура која во топлите денови ни е поизложена поради кратката облека која ја носиме. За да имате добар ефект од вежбањето, многу е важно тоа да го правите редовно и на правилен начин.

Покрај тоа што ќе изгледате подобро, со редовна активност и ќе се чувствувате подобро и полесно во деновите проследени со високи температури. Исто така со вежбањето вашиот метаболизам ќе започне да работи побрзо и побрзо ќе ги троши калориите кои ги внесувате, што не води до наредниот чекор кој е потребен да го преземете за да се одржите во топ форма.

Чекор бр2. ИСХРАНА

Исхраната е многу важен дел од процесот на слабеење и подготовка на телото за плажа. Заради високите температури јадеме полесна храна која има помалку калории. Доколку сакате на плажа да изгледате фит препорачуваме да јадете многу зеленчук, овошје во ограничени порции бидејќи тоа сепак содржи шеќери кои доколку ги консумирате во прекумерни количини, може да ве здебелат. Многу важно, а можеби и најважно кога станува збор за храната е да консумирате доволно количество на протеин, особено доколку вежбате.

Кога станува збор за исхраната доста е важно да не го прескокнувате доручекот. Доколку сте личност која го прескокнува овој оброк и не сака да појадува ви препорачуваме да ги консумирате NuMe шејковите кои се создадени со модерна технологија од страна на научници и медицински лица и во себе го содржат најдоброто од здравата храна која е потребна на вашето тело за убав почеток на денот и воедно ќе ви дадат енергија за олеснување на брзиот начин на живот. NuMe шејковите ви овозможуваат да заштедите време во приготвување на најважниот оброк во денот и ќе го снабдат важиот организам со сите неопходни состојки кои му се потребни за издржување на стресот и извршувањето на секојдневните обврски.

Храната која се базира на протеин, како јајца, месо, риба треба да биде често застапена на вашата трпеза. Уште едно нутриционистичко решение кое совршено одговара за сите кои сакаат да се грижат за себе особено во овој период, како и за вегетаријанците кои не јадат месо, е храната NuMe. NuMe е храна која се базира на висок процент на протеини, од кој најзастапен е колагенот, додека процентот на калории кој се содржи во оваа храна е многу мал.

 

Денот по утрото се познава🌞 Затоа е важно појадокот да Ви даде енергија, да ги внесете потребните витамини&минерали, да Ве засити, но во исто време и да не се чувствувате прејадени🥤nuMe шејк од боровинки и малинки, со Колаген и без додадени шеќери е идеално решение⚡️117kcal⚡️11,9gr Protein⚡️#gmofree #glutenfree #nutrition #morningmotivation #breakfast #proteinshake #highprotein #lowcalorie #vitamins #minerals #highfiber #ecofriendly #delicious #blueberries #raspberry #healthyfood #healthylifestyle #бидипробидифит

A post shared by Pro Fit (@profit.mk) onJul 29, 2018 at 1:52am PDT

Модерната технологија и научниците го поедноставуваат и олеснуваат овој чекор. уште поедноставен начин да консумирате доволно количество на протеин е преку протеински шејк, протеински барчиња или супа. Кај нас може да ги најдете производите од асортиманот на NuMe кој нуди токму вакви протеински оброци за кои зборуваме. Производите на NuMe се совршена комбинација на протеин и витамини и минерали кои ви се потребни да ги внесете преку еден оброк. Погодни се бидејќи не одземаат време за подготовка и можете да ги носите со себе каде и да посакате.

Чекор бр3. Хидрација

Трето, но не и помалку важно, е да ја зголемите консумацијата на вода за да му ја овозможите потребната хидрација на вашето тело. Шеесет проценти од телото е вода. Истражувањата покажуваат дека адекватниот внес на вода помага при намалување на килограмите, ја прави кожата поубава и поеластична, го намалува чувството на изнемоштеност поради топлина.

Иако многу се дебатира околу тоа колку вода треба да испиеме во текот на денот, добар пример по кој можеме сите да се водиме е тоа да ја забележиме бојата на урината. Доколу бојата на урината до попладневните часови е бистра, тогаш вие сте испиле доволна количина на вода која му е потребна на огранизмот. Пожелно е поголемо количество на вода да се пие во првата половина од денот, за да не се зголемува потребата за мокрење во ноќните часови.

Поврзани

Најнови вести

Коментари