Бразилската исхрана е нискокалорична, но богата со хранливи материи. Авторите на оваа диета препорачуваат внесување здрава и непреработена храна, како и паметна исхрана и контрола на порциите. Исто така, принципот на бразилската диета е да овозможи брзо губење на тежината во период од еден месец.

Бразилска диета

Бразилската кујна е создадена со комбинација на традиција и релативно нови јадења од европски и американски рецепти. Бразил изобилува со свежо овошје и зеленчук и има долга историја на риболов. Бразилската диета го комбинира токму тоа, свежа и необработена храна и квалитетни свежи состојки.

Главните принципи на бразилската исхрана се:

– јадете 5 пати на ден, но во умерени порции,
– бидете свесни за калориите, но не ги бројте опсесивно,
– елиминирајте ја целата преработена и конзервирана храна,
– не пијте алкохол,
– не пијте слатки и газирани пијалаци,
– разберете ја разликата помеѓу вистинската глад и желбата за храна,
– пијте многу вода, најмалку 6 чаши дневно,
– јадете свежо овошје и зеленчук,
– да не јадете 12 часа помеѓу последниот оброк пред спиење и појадокот

Разумната контрола на порциите е важна во бразилската исхрана. Протеините и јаглехидратите што ги ставате во чинијата не треба да бидат поголеми од затворената дланка на едната рака. Надвор од тоа, прилозите како овошје и зеленчук не се бројат. Треба да јадете три главни оброци на ден и да вклучите две ужинки помеѓу нив.

Веројатно, ќе се чувствувате гладни во текот на денот, но размислете дали сте навистина гладни. Ако сте јаделе во последните час или два, веројатно, не е вистинска глад. Ако шеќерот во крвта ви е намален, јадете грст јаткасти плодови или овошје. Ако не сте јаделе повеќе од 4 часа, веројатно, е вистинска глад.

Заедно со овие основни принципи, се препорачува лесно дневно вежбање од 30 минути. Ова може да вклучува:

– одење,
– трчање,
– пливање

 

 Najjednostavnija brazilska dijeta se sastoji od sedmodnevnog programa koji možete da sprovedete kroz period od 3 – 4 nedelje. Preporučeni plan možete da modifikujete zavisno od toga šta volite, ali se pridržavajte osnovnih principa.

 

Мени

Наједноставната бразилска диета се состои од седумдневна програма која можете да ја следите 3-4 недели. Можете да го менувате препорачаниот план во зависност од тоа што ви се допаѓа, но држете се до основните принципи.

За вегетаријанска верзија на бразилската исхрана, можете да ги замените месото и рибата со соја или сеитан. Сепак, диетите се специјално пресметани и избалансирани според потребниот дневен внес на различни намирници кои ни се потребни.

Засега, плановите за исхрана на бразилската диета постојат во верзија со месо, а доколку сакате вегетаријанска верзија, консултирајте се со специјалист нутриционист. Таков експерт може да потврди дека ја консумирате правилната и потребна количина на сите хранливи материи.

Понеделник

Појадок – лимонада, 1 банана и 1 јаболко,
Ужина – чаша сок од портокал и грст бадеми,
Ручек – зелена салата, 100 грама варено пилешко и 2 варени компири,
Вечера – свежо варен зеленчук и 200 грама бела риба,
Пред спиење – 1 парче тост и овошје по желба.

Вторник

Појадок – чаша сок од јаболко и тврдо варено јајце,
Ужина – грст бадеми,
Ручек – 100 грама варена риба и два варени компири,
Вечера – варен зеленчук, 100 грама месо и салата по избор,
Пред спиење – шејк на база на различен зеленчук и јаткасти плодови.

Среда

Појадок – чаша млеко и 1 парче тост,
Ужина – 100 грама младо сирење,
Ручек – 100 грама ориз, салата од зелка зачинета со сок од лимон,
Вечера – 100 грама месо и зелена салата,
Пред спиење – чаша сок од јаболко и грст бадеми.

Четврток

Појадок – 60 грама свеж ананас или манго, овошен сок,
Ужина – лимонада и тост,
Ручек – 100 грама варено месо, парче сирење и портокал,
Вечера – 2 варени компири и салата од морков зачинета со масло,
Пред спиење – протеински шејк со зеленчук и бадеми.

Петок

Појадок – лимонада и грст бадеми,
Ужина – 1 јаболко и 1 портокал,
Ручек – 150 грама риба и 2 варени моркови,
Вечера – 1 чинија супа од печурки и парче леб,
Пред спиење – 2 бисквити и сок од јаболко.

 

 Brazilska kuhinja je nastala kombinacijom tradicije i relativno novih jela europske i američke recepture. Brazil obiluje svežim voćem i povrćem, te ima dugu ribarsku istoriju. Brazilska dijeta kombinuje upravo to, svežu i neprocesuiranu hranu, te kvalitetne sveže namirnice.

 

Сабота

Појадок – 1 банана и 1 портокал,
Ужина – грст бадеми,
Ручек – 100 грама месо и салата од зелка, кромид и сок од лимон,
Вечера – 1 чинија супа од риба или супа од зеленчук, парче леб и зелена салата,
Пред спиење – 1 чаша сок од јаболко.

Недела

Појадок – 1 банана и лимонада,
Ужина – салата од цвекло,
Ручек – 100 грама печени печурки и мешана салата,
Вечера – 150 грама риба, свежо варен зеленчук и тост,
Пред спиење – 2 чајни бисквити и сок од јаболко.

Од овој план на исхрана, евидентно е дека бразилската исхрана содржи многу свежо овошје и зеленчук. Тоа се основни намирници кои обезбедуваат доволно витамини и хранливи материи во периодот на придржување кон исхраната.

Резултати

На почетокот, диетата може да биде нова и тешка, но не се откажувајте. Најпаметниот потег би бил да се консултирате со лекар пред да започнете со диета, особено нивото на тироидната жлезда и шеќерот во крвта. Заедно со новата диета, за добри резултати треба и да вежбате, но лесно.

Со сите мерки на претпазливост и почитување на правилата, резултатите се повеќе од добри. За еден месец можете да изгубите и до 10 килограми, што секако зависи од вашите желби и можности.