Ако сакате да јадете грав, имаме добри вести: не само што е вкусен, ефтин туку и многу здрав и посакуван во редовната исхрана

Гравот многумина го обожуваат – на кој начин и да е подготвен! Знаеме дека е здрав, но можеби не сте знаеле колку е корисен.

Зошто гравот е толку здрав?

– одличен извор на белковини
– не содржи заситени масти и холестерол
– содржи есенцијални аминокиселини

Студија која е објавена во стручно списание Медицински асоцијации Канада, покажала дека гравот е одличен извор на влакна и бројни лековити материи.

Гравот содржи калиум, калциум, фосфор, железо, магнезиум, натриум и цинк, потоа лецитин, а добар извор на фолати, витамин Б2, Б3 и Б6 како и витамин К.

Колку често треба да се конзумира?

Една порција грав обезбедува дури 20% дневни потреби за внесување влакна. Се препорачува доза од три шољички грав неделно – према насоки за здрава исхрана.

Превентивно делува против заболувања.

Се наведува дека храна во која редвно е вклучен гравот го намалува ризикот од важни и потенцијални смртоносни болести.

– ги штити клетките од рак
– го намалува ризикот од срцев удар

Освен тоа, студија на истражувачи од Харвард истакнуваат дека жени кои чсто јадат грав имаат помала шанса да развијат рак на дојка, висок крвен притисок, дијабетис тип 2, како и против осеопороза.