Во САД, темпото на вакцинација е забавено и покрај фактот дека има доволно вакцини за Американците. Причината за забавувањето е големиот процент на оние кои се скептични во врска со вакцинацијата или едноставно не се доволно мотивирани да се вакцинираат.

Државата и компаниите затоа започнаа да нудат пари, слатки, попусти, па дури и веќе марихуана како мамки за вакцинација.

Локалните власти и компаниите преземаат мерки за насочување кон лица кои не се подготвени да примат вакцина за да го зголемат нивото на колективен имунитет.

Еве неколку примери на креативни промотивни решенија за забрзување на вакцинацијата во САД:

Западна Вирџинија им дава на сите граѓани на возраст меѓу 16 и 35 години кои биле вакцинирани заштеди на обврзници во вредност од 100 американски долари.

The Greenhouse of Walled Lake, компанија што продава марихуана во Мичиген дистрибуираше повеќе од 25.000 џоинти на луѓето кои решија да се вакцинираат.

Генералниот директор на компанијата, Џери Милен, истакна дека многу луѓе се „воодушевени“ поради тоа.

Почнувајќи од понеделник, државата Мериленд ќе дава 100 долари на сите службеници кои же ги примат двете дози.

Во Њу Џерси, со потврда дека се вакцинирани граѓаните можат да добијат бесплатно пиво во 13 пабови.

Во Детроит, секој што ќе донесе некого на вакцинација, добива 50 американски долари на припејд картичка.

Музејот Абрахам Линколн во Илиноис нуди бесплатни билети на секој што ќе покаже сертификат за вакцинација до крајот на јуни.

Секој што ќе се вакцинира во Хјустон, добива билети за разни настани.

Бејзбол тимот Кливленд Индијанс продава билети за само 5 долари за вакцинирани, а „црвените“ од Синсинати за нешто поскапо, но сепак многу евтини 10 долари.

Администрацијата на Бајден сака да вакцинира 70 проценти од возрасните до 4 јуни.

Но, сè уште има голем процент кои, во принцип, не сакаат да се вакцинираат, без оглед на каква било промотивна порака или подарок.