Вклучувањето на конзервирана туна во вашата исхрана може да биде одличен потег поради сите позитивни ефекти што може да ги има врз вашето тело, но постои опасност.

Придобивките од консумирањето на конзервирана туна се значителни, дури и пред да ја земете предвид хранливата вредност. Производот е достапен во речиси сите продавници, е достапен и може да се користи во разни јадења, од салати до сендвичи.

Во однос на хранливите придобивки, конзервираната туна ги има многу. Сепак, многу е важно да не се претера, бидејќи премногу туна може да доведе до труење со жива.

Еве неколку работи што треба да ги знаете за тоа што се случува со вашето тело доколку редовно ја јадете оваа богата и разновидна храна.

Ќе го зголемите внесот на протеини

Додавањето протеини во вашата исхрана може да биде корисно бидејќи ќе го продолжите чувството на ситост и, на крајот, ќе внесете помалку калории. Конзервираната туна функционира токму така. Според USDA, една конзерва туна во масло содржи 46,6 грама протеини, додека една конзерва туна спакувана во вода содржи 31,7 грама протеини. Поради фактот што треба да консумирате 0,36 грама протеини по килограм телесна тежина, само една конзерва туна би можела да ви обезбеди најмногу, ако не и целата дневна доза на протеини.

Помага во одржување на здравјето на мозокот и очите

Благодарение на омега-3 масните киселини кои се наоѓаат во конзервираната туна, ќе ја зајакнете функцијата на мозокот и очите ако, на пример, изедете сендвич со туна за ручек. Познато е дека DHA, омега-3 масна киселина има својства за подобрување на меморијата. Покрај тоа, има ефект на намалување на воспалението и елиминирање на симптомите на суви очи.

Ако јадете конзервирана туна со додадено масло, може да се здебелите

Иако конзервираната туна со додадено масло има некои предности како што се повеќе протеини и вкус во споредба со конзервираната туна во сопствениот сок, туната во масло има повеќе калории и може да доведе до зголемување на телесната тежина.

Може да се чувствувате подуено

Една состојка која се наоѓа во целата конзервирана туна е натриумот, кој доколку се консумира во големи количини може да доведе до надуеност. Според Институтот Линус Паулинг, конзервираната туна – без разлика дали е во масло или вода – содржи во просек околу една четвртина од дневниот внес на натриум.

Може да бидете отруени со жива ако јадете премногу туна

Конзервираната туна има значително помалку жива од свежата туна, што значи дека можете да ја јадете почесто. Бидејќи живата е невротоксин, треба да се избегнува секогаш кога е можно. Затоа, придржувајте се до урамнотежена и разновидна исхрана и јадете туна умерено, околу еднаш неделно.