И покрај употребата на филтер за гориво, честичките од нечистотија што се таложат во горивото може да се вшмукаат кога ќе се исцрпи и последното снабдување од резервоарот.

Цените на горивата се високи, а буџетите на домаќинствата се намалуваат. Многумина од нас тактизираат со точење гориво, чекајќи го последниот момент и често одат подалеку од тоа, возат на резерва, со вклучено светло, речиси до последната капка гориво.

Колку ја оштетува колата?

На оваа тема се пишуваше многу, а еве што велат експертите.

„Апсолутно треба да избегнувате возење со речиси празен резервоар. Ова може да доведе до скапо оштетување на системот за вбризгување гориво“, предупредува Ханс-Улрих Сандер, експерт за моторни возила во германската организација TÜV.

Кај постарите возила, работењето на минимално гориво и исклучувањето на моторот поради исцрпување и последната капка гориво често резултира со оштетување на системот за гориво.

Дефектот на пумпата за гориво не е невообичаен, објаснува експертот за возила Торстен Хесе од TÜV.

Исклучувањето на моторот поради недостаток на гориво може дури и да резултира со дефект на моторот.

Кај постарите дизели со механичко вбризгување, возењето на резерва е релативно безболно. Кај овие мотори, има рачно одзрачување со помош на рачна пумпа во моторниот простор.

Современите мотори повеќе не се толку ранливи откако резервоарот ќе се испразни, тврдат производителите.

Сепак, експертите советуваат да не се троши целосно резервата.

И покрај употребата на филтер за гориво, честичките од нечистотија што се таложат во горивото може да се вшмукаат кога ќе се исцрпи и последното снабдување од резервоарот.

Фото: Профи