Автомобилскиот гигант Daimler AG се соочи со големи промени за време на преструктуирањето. Имено, од една страна, групата ќе биде поделена на две нови, независни компании оваа година: Mercedes-Benz за автомобили и комбиња и Daimler Truck за камиони и автобуси.

Производителот на автомобили, од друга страна, сака да стане климатски неутрален пред 2039 година и мора целосно да го претвори своето производство во електромобилност.

Меѓутоа, за да може финансиски да си дозволи големи инвестиции, во Дајмлер ќе следат строги заштеди и тоа ќе има далекусежни последици за вработените во Групацијата, пишува Вечерњи лист.

Само во шест германски фабрики постои ризик од 20.000 отпуштања.

Извршниот директор на Дајмлер, Ола Калениус, минатата година објави програма за отпуштања, која, според компанијата, е доброволна.

Инженер во раните 40 -ти години, кој дојде во компанијата по дипломирањето, може да очекува отпремнина до 400.000 евра, а понудата за заминување веќе ја прифатија повеќе од 3.500 вработени, дознава Business Insider.

Портпаролот на компанијата нагласи дека во оваа бројка не се вклучени вработените кои го напуштиле Дајмлер во делумна пензија или се пензионирале. Во спротивно, бројот би бил значително поголем, рече портпаролот.

Не се сите воодушевени од програмата за отпуштање.

„Не сакаме отпремнина“, рече вработен во Унтертурхајм за германските медиуми, кој повеќе би сакал парите да бидат вложени во понатамошен развој. Бизнисот оди добро во моментов. Заминувањето на некои колеги затоа би направило „дупки“.