По Втората светска војна, Форд пропуштил историска можност да стане сопственик на Фолксваген без финансиски надомест. Компанијата од Волфсбург била во незавидна положба, а фабриката била многу оштетена. По одредено разгледување од страна на раководството на Форд, понудата била одбиена.

На Форд немал среќа да му биде понуден денешниот Фолксваген од милијарди евра по намалена цена, но му било понудено да го преземе по Втората светска војна, кога германскиот гигант бил на колена.

Имал само дизајн и скромно производство на нешто наречено KdF-Wagen, а биле произведени само 210 возила пред фабриката да престане со работа поради сојузничките бомбардирања и преобразбата за време на војната.

„Сила преку задоволство“ е превод на акронимот KdF измислен во канцеларијата на нацистичкиот диктатор Адолф Хитлер, а по војната немало ниту сила ниту задоволство.

Фабриката во Волфсбург завршила во британскиот окупациски сектор и немало интерес за купување на речиси бесплатното претпријатие.

Во 1947 година, луѓето од групата Rootes (производители на Hillman, Humber и Sunbeam) биле првите од кои било побарано да ја преземат компанијата, но тие не биле заинтересирани за германската авантура и не виделе комерцијален потенцијал во KdF-Wagen.

Британската администрација не знаела што да прави со фабриката, па во 1948 година биле воспоставени контакти со Форд.

Хенри Форд II и претседателот на компанијата, Ернест Брих, се појавиле на состанок со Британците и Брих во еден момент му рекол на сопственикот:

„Господине Форд, мислам дека тоа што ни го понудија не вреди ништо.“

Сега би било најлесно да се обвинат тогашните лидери на Форд за дилетантизам, но треба да се биде искрен и да се забележи дека фабриката во Волфсбург беше само неколку километри оддалечена од советската окупациска зона и планираше географски ризичен бизнис за време на Студената војна, кој имаше тенденција да се загрева, немаше смисла.

Британците потоа му ја предале фабриката на германскиот инженер Хајнрих Нордхоф, а се останато после тоа е успешна приказна.

KdF Wagen станува Буба, подоцна дојде Голф… и седумдесет години подоцна, двете компании склучија нов договор за деловна соработка.