<span lang="MK" style="mso-ansi-language:MK">Германската
професионална организација „ТУВ“ секоја година врши повеќе од десет милиони
технички прегледи, а сето тоа го составува во својот извештај.</span>
<span lang="MK" style="mso-ansi-language:MK">Во овогодинешниот
извештај дознаваме дека просечната старост на возниот парк во Германија
достигна нов максимум, па е 10 години. Како резултат на тоа, постарите возила
стануваат сè поважни за безбедноста на патиштата. Пред да ги дадеме
најинтересните податоци што ги донесе истражувањето, напоменуваме дека при
пресметување на процентот на дефекти била земена предвид и километражата.</span>
<span lang="MK" style="mso-ansi-language:MK">Кога ќе ги
погледнете возилата стари три и пет години, и во целина, победник е VW Golf
Sportsvan.</span>
<span lang="MK" style="mso-ansi-language:MK">Станува збор за
автомобил кој се произведувал до крајот на 2020 година и кој има најмала стапка
на грешки и дефекти (модел стар до три години има 2% грешки, а модел до пет
години има 4,3% грешки во просек ).</span>
<span lang="MK" style="mso-ansi-language:MK">Следни се VW
T-Roc и T-Cross кај возилата стари до пет години, а кај возилата до седум
години доминира Mazda CX-3 (6,5% грешки).</span>
<span lang="MK" style="mso-ansi-language:MK">Според
статистичката евалуација на сите поголеми инспекции од јули 2022 година до јуни
2023 година, класата </span>B<span lang="MK" style="mso-ansi-language:MK"> на
Mercedes по девет години постигнува најдобар резултат (10,5%), а меѓу малите
автомобили се издвојува Хонда Џез, која се распаѓа според возраста од седум.во
8.4% од случаите.</span>
<span lang="MK" style="mso-ansi-language:MK">На дното, еден
модел го престигна претпоследниот Dacia Logan - тоа е Tesla Model 3, кој веќе
има 14,7% грешки по три години работа, додека BMW X5, Seat Alhambra, Dacia
Dokker и Renault Twingo не се истакнуваат со подоцнежните години.</span>