Како Икеа “манипулира” со купувачите

Како што Икеа ги освојувала пазарите во светот, така растела и побарувачката за останатите производи.

Како што пишува Хафингтон Пост, над 75% од сликите на производите во каталогот всушност се компјутерски обработени фотографии, кои ги обработува компанијата CGSociety.

Коментар од Икеа на оваа тема нема, ниту пак од CGSociety. Првата ваква слика излегла во 2006. Тоа била фотка од столицата Бертли.

Како што Икеа ги освојувала пазарите во светот, така растела и побарувачката за останатите производи.

Стариот начин на правење фотографии стана скап и комплициран. Заради тоа, наместо да прави каталози за секоја филијала, компанијата одлучила да направи дигитална библиотека од 25 илјади тродимензионални фотографии. Со ова, каталозите излегуваат насекаде во предвидениот рок.

Поврзани

Најнови вести

Коментари